RADI KVALITETNIJIH USLUGA

Rijeka plus pozvao građane da ispune kratku anketu. Cilj je poboljšati usluge parkiranja i prometa na parkiralištima

Ilustracija: Hrvoje Skočić/Riportal

Anketa se može ispuniti na web stranici Rijeka plusa.

Kako bi korisnicima ponudili još kvalitetnije usluge, u suradnji s sugrađanima i u skladu s novim potrebama grada i najnovijim tehnologijama, Rijeka plus provodi kratku javnu i anonimnu anketu za čije je ispunjavanje potrebno svega nekoliko minuta.

„Grad je živi i kompleksni organizam, koji neprestano evoluira. Izazova je mnogo, a mogućnosti i budžeti su limitirani, no pokušavamo uvijek izvući najviše i najbolje od onoga što je u našoj nadležnosti u području upravljanja prometom, parkirališta i tržnica. Želje i potrebe sugrađana osluškuju mjesni odbori, koji sukladno prioritetima osiguravaju sredstva za povećanje sigurnosti u prometu ili  sanacije i manje građevinske zahvate.

TD Rijeka plus d.o.o. zajedno s ugovornim partnerima pristupa realizaciji prioriteta mjesnih odbora, neovisno je li riječ o označavanju pješačkog prijelaza ili sanaciji primjerice, lokalne prometnice.

Ovaj upitnik će nam svakako pomoći u unaprjeđenju svih naših usluga, te bismo bili zahvalni kada bismo kroz nju dobili iskrenu i realnu sliku i mišljenje što većeg broja naših sugrađana, kojima ovim putem zahvaljujemo“, izjavila je voditeljica Odjela za odnose s javnošću Rijeka Plusa Dragana Šmitran Babić.

Anketa se može ispuniti na web stranici Rijeka plusa.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari