Pomoćnik je osoba koja pruža neposrednu potporu učeniku s teškoćama u razvoju tijekom odgojno-obrazovnog procesa
U sklopu EU projekta „RInkluzija – Riječki model podrške učenicima s teškoćama“ Grad Rijeka objavljuje Javni poziv za prijavu kandidata za izvršavanje poslova pomoćnika u nastavi u osnovnim školama Grada Rijeke.
Pomoćnik je osoba koja pruža neposrednu potporu učeniku s teškoćama u razvoju tijekom odgojno-obrazovnog procesa u zadacima koji zahtijevaju komunikacijski, senzornu i motoričku aktivnost učenika, u kretanju, pri uzimanju hrane i pića, u obavljanju higijenskih potreba, u svakidašnjim nastavnim, izvannastavnim i izvanučioničkim aktivnostima.
Prijaviti se mogu osobe koje imaju minimalno četverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje.
Rok za podnošenje prijava je 16. kolovoza 2017. godine.
Više o uvjetima i potrebnoj dokumentaciji za prijavu u tekstu Javnog poziva za prijavu kandidata za izvršavanje poslova pomoćnika u nastavi u osnovnim školama Grada Rijeke.
U skladu sa svojim proračunskim mogućnostima i idejom inkluzivnog obrazovanja, Grad Rijeka bio je jedan od prvih gradova u Republici Hrvatskoj koji podupire uključivanje velikog broja pomoćnika u nastavi u rad s djecom s teškoćama.
Unatoč nepostojanju zakonske regulative, Grad Rijeka financira i stručno prati od školske 2008./2009. godine, a posljednjih nekoliko godina sredstva za zapošljavanje pomoćnika osiguravaju se i iz Europskog socijalnog fonda.
Ovim se projektom učenicima s poteškoćama želi osigurati pomoćnik u nastavi čime se doprinosi kvaliteti integracije u razredu i olakšava socijalizacija učenika i pristup obrazovanju. U sklopu ovog projekta, pomoćnik predstavlja neposrednu potporu učeniku, a posredno potporu učitelju te ostalim učenicima u razredu, no pritom nije zamjena za druge oblike pomoći.
Sve aktivnosti provode se u okviru Odjela gradske uprave za odgoj i školstvo te u partnerskim ustanovama, školama Grada Rijeke.
Kroz angažiranje pomoćnika u sklopu ovog projekta utječe na povećanje zaposlenosti u našem gradu. To se posebice odnosi na stručnjake iz područja odgoja i obrazovanja, jer se na ovaj način stječe iskustvo rada s djecom s teškoćama, kao i nova znanja i kompetencije za rad.