Prometni režim u Ulici Riva Boduli kroz desetljeća je već više puta mijenjan. No čini se kako nijedno rješenje nije po ukusu svih sudionika u prometu odnosno stanovnika pripadajućeg mjesnog odbora Luka
Posljednja velika izmjerna režima prometa u Ulici Riva Boduli dogodila se 2011. godine zbog potreba putničkog terminala. Projektom Lučke uprave Rijeka i Grada Rijeke ulica je postala jednosmjerna a pješaci su dobili dodatner metre za siguran korak uz more i uz tržnicu.
No i postojeće rješenje i dalje je pod lupom onih kojih smatraju da su prometne gužve u tom dijelu grada – a posebno oko tržnice – i dalje učestale, a do njih uopće ne bi trebalo dolaziti da se donijelo kvalitetnije prometno rješenje u Ulici Rivi Boduli i okolnim ulicama vezanima uz Rivu Boduli.
Na tragu takvih razmišljanja je i nezavisni gradski vijećnik Marinko Koljanin koji je na Aktulanom satu 12. sjednice Gradskog vijeća Grada Rijeke uputio pitanje u vezi s prometnim režimom na Rivi boduli.
Naveo je kako se u jesen 2011. godine izvršena izmjena prometa zbog potreba putničkog terminala te je ulica postala jednosmjerna, što je prema njegovim navodima bilo – beskorisno. S obzirom na promjenu okolnosti oko terminala koji, ispostavilo se, ne može primiti kruzere i time negira prvobitnu ideju rekonstrukcije prometa u toj ulici, Koljanin je upitao radi li se nešto na vraćanju prijašnjeg režima prometa. Isto tako, Koljanina je zanimalo li Grad poduzeo mjere kojima bi se termin završetka radova na terminalu Brajdica ispunio te investitor projekta ubrzao.
Gradonačelnik Obersnel je odgovorio kako nema dojam da je kruženje navedenom ulicom beskorisno, premda razumije problem. Kazao je kako je Grad imao više sastanaka s nadležnim mjesnim odborom po tom pitanju. Gradonačelnik je naveo kako je zahvat rađen prvenstveno s namjerom bolje organizacije prijema automobila za obalnu liniju prema Dubrovniku, koja je s vremenom ukinuta, što je dovelo do opravdanih pitanja o svrsi današnjem režimu prometa.
U tom su kontekstu, kazao je gradonačelnik, učinjeni i zahvati proširenja pločnika radi povećanja sigurnosti pješaka i postavljanja ugostiteljskih objekata, pa je današnja ulica uža nego ranije, a prema navodima prometnih stručnjaka bez ponovne rekonstrukcije teško je vratiti nekadašnji režim prometa.
Gradonačelnik je kazao kako će se materija još jednom ispitati i vidjeti može li se drugačijom regulacijom postići bolja rješenja.
Također, gradonačelnik je istaknuo kako je u prijedlogu prostorne dokumentacije Grada putnički terminal bio predviđen na drugoj lokaciji, ali je pritom izmijenjena na inzistiranje Lučke uprave i Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture. Raspravi o uspješnosti te lokacije gradonačelnik je pridodao kako putnički terminal nema sadržaja koji bi mu odgovarao.
Na pitanje o terminalu Brajdica, Obersnel je izjavio kako je riječ o investiciji Lučke uprave pri kojoj Grad Rijeka nema nikakve ingerencije ni mogućnosti da ubrza radove. Prema procjenama, završeno je oko 80% radova na terminalu, uz najave Lučke uprave da će u skoro vrijeme biti završeni i preostali radovi te raspisan natječaj za odabir koncesionara za novi terminal na Zagrebačkoj obali.
Vijećnik Koljanin je odgovorio kako se na Rivi boduli stvaraju prometni čepovi pri izlazu kod HNK Ivana Zajca, a premda su nekadašnje najave iz gradske uprave govorile o rješavanju problema, vijećnik je zaključio kako će sadašnja situacija ostati i dalje.