Na području Policijske uprave primorsko-goranske više je od 13 tisuća osobnih iskaznica koje se trebaju produžiti. Više u video prilogu!
Velike gužve ispred sjedišta policijske uprave Primorsko-goranske zadnjih su tjedana redovita pojava.
S obzirom kako za vrijeme pandemije građani nisu bili obavezni nakon isteka osobne iskaznice napraviti novi dokument, trenutno je na području Policijske uprave primorsko-goranske više od 13 tisuća osobnih iskaznica koje se trebaju produžiti.
Uskoro se očekuje proglašanje kraja pandemije…
…pa su građani pohrlili napraviti osobe iskaznice.
Sve to stvara velike gužve zbog kojih će šalteri raditi i narednim subotama.
“Na području policijske uprave imamo preko 13 tisuća osobnih iskaznica koje se trebaju produžiti, kojima je rok istekao ali zbog pandemije su važeće. Baš na području grada Rijeke i riječkog prstena je oko 9 tisuća osobnih iskaznica.”, kaže Nina Gregović, načelnica Sektora za imigraciju, državljanstvo i upravne poslove PU primorsko-goranske.
Za izradu dokumenata treba se naoružati strpljenjem
“Trebalo je na više punktova napraviti. Ja treći put dolazim i sad ću tu čekati najmanje dva, tri sata. Ne na jedan punkt nego na više, eto to je moje mišljenje.”, poručila je ogorčena Riječanka.
“Tu sam već duže vremena ali uspjelo se to srediti nekako. Bila je gužva, neka navala kao stampedo, ali rješi se sve. Strpljen spašen.”, komentar je mladog Riječanina.
Zbog gužvi, iz policije su uveli novost. Podnošenje zahtjeva za osobne iskaznice moguće je i subotom.
“I naredne tri subote će šalteri radit, od 8 do 15 sati. Ne treba se doćI rano ujutro, nema redomata nego slobodno… do 15 sati su službenice tu, da odradimo što više.”, dodaje Nina Gregović, načelnica Sektora za imigraciju, državljanstvo i upravne poslove PU primorsko-goranske.
Za dio osobnih isprava, odnosno putovnica i vozačkih dozvola, pravila su drugačija.
“Osobne iskaznice se moraju napraviti po mjestu prebivališta ili eventualno boravišta, a ostali dokumenti – putovnice i vozačke dozvole koje nisu obavezni dokumenti – mogu se napraviti u bilo kojoj drugoj policijskoj upravi ili postaji koja obavlja upravne poslove. Znači, na području cijele RH se mogu izraditi.”, kaže Nina Gregović.
Kako bi olakšali građanima, policija je već ranije uvela e-redomat
“Mi smo uveli tri nove funckije, to je veliki ekran tu ispred gdje se mogu pratiti brojevi. Znači građani ne moraju stajati unutra, i mogu kad preuzmu listić putem aplikacije, mobilne, pratiti red kretanja. Može se rezervirati broj putem mobilne aplikacije i može se uzeti listić putem aplikacije, građanin ne mora doći fizički u policijsku upravu.”, dodaje načelnica Sektora za imigraciju, državljanstvo i upravne poslove PU primorsko-goranske za Kanal Ri.
Više u video prilogu!