ODLIČNE VIJESTI

U prvom kvartalu privatan smještaj u Rijeci zauzeo izvrsno treće mjesto u Hrvatskoj

Idi na originalni članak
Photo: Goran Kovacic/PIXSELL

Dolaskom toplijih i sunčanijih dana nastavlja se izvrstan niz rekordnih turističkih rezultata u Rijeci. Već u prva tri mjeseca sasvim je realno za očekivati da će ovo biti sjajna turistička godina za Rijeku, koja u ožujku bilježi porast od 37% dolazaka u odnosu na isti period rekordne 2022. godine, dok se broj stranih turista povećao za sjajnih 49% za isto razdoblje, što govori u prilog tome da se Rijeka svakim danom sve bolje pozicionira na turističkoj karti svijeta.

Oglas

Izvrsni turistički promet u ožujku je rezultat i brojnih manifestacija vrlo pomno biranih i kvalitetno pripremljenih. U ožujku smo mogli uživati u dva enogastro eventa – Wine EnoGASTRO Vip Event i Wine Ri, koji su posjetili brojni gosti ne samo iz Hrvatske nego i iz susjednih zemalja. Velik udio u noćenjima u ožujku zasigurno imaju i sudionici i gosti prve regionalne konferencije koja osnažuje žene u gospodarstvu – Women’s Weekend, koja je oživila prostor Export Delte i privukla brojnu publiku.

U prva tri mjeseca Rijeka bilježi porast od 45% dolazaka i 31% noćenja u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a na razini Hrvatske Rijeka se nalazi u Top 10 destinacija po ukupnom turističkom prometu, što nam daje razloga za zadovoljstvo te je najbolji pokazatelj kontinuiranog rada turističkih djelatnika i partnera u destinaciji.

Privatan smještaj i dalje prednjači u broju noćenja, na koji otpada 43,90% od ukupno ostvarenog turističkog prometa, a na razini Hrvatske u prva tri mjeseca, Rijeka se pozicionirala na izvrsno treće mjesto po broju noćenja ostvarenih u privatnom smještaju. Udio hotelskog smještaja također je u porastu, što govori i činjenica da se Rijeka u ožujku našla među 10 destinaciji u Hrvatskoj po noćenjima ostvarenim u hotelskom smještaju.

Na području Kvarnera Riječka subregija također je ostvarila fantastičan turistički rezultat u prvom kvartalu, a Rijeka bilježi porast od 31% po broju noćenja te čini sjajnih 19% od ukupno ostvarenog turističkog prometa na području Kvarnera.

Talijanski gosti ostvarili su najveći broj noćenja, a gledajući iz perspektive dobnih skupina i dalje vodeću ulogu imaju turisti u dobi od 19 do 30 godina.

Izvrsnim turističkim rezultatima svakako je pridonijela i prezentacije Rijeke na svjetskim turističkim sajmovima, gdje se na najbolji mogući način prezentira ponuda grada. Svakako jedan od najboljih načina promocije destinacije je i atraktivan video sadržaj te je sukladno tome izrađen promotivni film Rijeke i Riječkog prstena „Remember Me”, koji je već prvo priznanje za izvrsnost dobio na filmskom festivalu “The Golden City Gate” u Berlinu, gdje je osvojio prestižnu nagradu u velikoj konkurenciji kandidiranih i to u kategoriji Region International. Promotivni film je financiran sredstvima Hrvatske turističke zajednice i Turističke zajednice grada Rijeke.

Riječko proljeće donosi nam brojne manifestacije u organizaciji Turističke zajednice grada Rijeke i partnera u destinaciji, koje će pridonijeti nesumnjivo izvrsnim turističkim rezultatima i pripremom za glavnu turističku sezonu.

Exit mobile version