Nastavljaju se i drugi radovi. Više u videoprilogu!
Radovi na novom intermodalnom željezničkom terminalu uz Zagrebačku obalu su završeni.
Riječ je o projektu vrijednom 31,6 milijuna eura, koji je s 85 posto sredstava sufinanciran europskim fondovima. On spada pod prethodne uvjete ugovora Lučka uprave i koncesionara.
“Radi se o intermodalnom željezničkom terminalu koji se nalazi u koncesijskom prostoru koncesionara na Zagrebačkoj obali. To je prostor za otpremu željezničkih pošiljki, blok vlakova.”, kaže Denis Vukorepa, ravnatelj Lučke uprave Rijeka za Kanal Ri.
Riječ je o projektu vrijednom 31,6 milijuna eura, koji je s 85 posto sredstava sufinanciran europskim fondovima.
“Kao što imate na Brajdici onaj gdje se formiraju blok vlakovi takav isti je terminal na Zagrebačkoj obali. U tijeku je tehnički pregled.”, dodaje ravnatelj Lučke uprave Rijeka.
On spada pod prethodne uvjete ugovora Lučke uprave I koncesionara.
“Koje mora hrvatska strana ispuniti u koncesijskom ugovoru s koncesionarom, jedan od vrlo važnih prethodnih uvjeta je cesta D 403. Ta cesta će biti gotova negdje u prvoj polovici iduće godine.”, otkriva Denis Vukorepa.
Nastavljaju se i drugi radovi.
“Sad koncesionar ulazi u prostor, počinje rušenje skladišta na Zagrebačkoj obali, negdje u drugoj polovici sljedećeg mjeseca, jedan podatak da je koncesionar krenuo u nabavku kontejnerskih mostova, raspisan je natječaj, da je koncesionar zaposlio već 20 ljudi i da je kontinuirano raspisan natječaj, vrlo dobri i dobro plaćeni poslovi.”, kaže ravnatelj Lučke uprave Rijeka.
Svi ti projekti imaju jedan cilj – učiniti Rijeku prvom kontejnerskom lukom na Jadranu koja će ujudno biti konkurencija i onima u sjevernoj Europi, donosi Kanal Ri.