Omiljene dječje kockice sada su mnogo više od igračke, postale su alat za učenje i razvoj ključnih vještina u riječkim osnovnim školama. Zahvaljujući projektu financiranom sredstvima Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih, učenici od prvog do trećeg razreda u sklopu produženog boravka sudjeluju u LEGO edukativnim radionicama.
Program provodi Edukido centar, koji već godinama razvija koncept učenja kroz igru.
– „Edukido je obrazovni program za djecu od 3 do 12 godina u kojem koristimo LEGO kocke kao alat za poticanje razmišljanja, kreativnosti i učenja“, pojasnila je vlasnica centra Sandra Vučković.
Radionice se održavaju izvan redovne nastave, a projekt je s velikim zadovoljstvom prihvaćen u riječkim školama, piše Kanal Ri.
– „Vrlo smo sretni što od prosinca do lipnja provodimo više od 20 izvannastavnih radionica. Djeca su oduševljena, a i mi smo kao škola ponosni na ovaj program,“ izjavila je Tina Bošković-Sertić, ravnateljica OŠ Centar.
Posebna vrijednost ovog projekta leži i u njegovoj inkluzivnosti ,u radionicama sudjeluju i djeca s teškoćama u razvoju, dok su u OŠ Brajda aktivnosti prilagođene potencijalno darovitim učenicima.
– „Djeca ne samo da uče osnove mehanike, fizike i prirodnih pojava poput djelovanja vjetra, već kroz konstruiranje razvijaju logičko mišljenje, timski rad, upornost i suradnju,“ dodaje instruktorica Stefanie Troskot.
Učenici su s veseljem dočekali LEGO radionice. Malena Hana otkrila je kako najviše voli slagati jer “voli usrećiti druge i učiti”, dok je Freja s oduševljenjem ispričala kako su izrađivali toranj koji se pokreće kao da je u potresu – i da joj je, naravno, stalno padao.
– „Osim STEM znanja, djeca kroz ove radionice razvijaju i socijalne vještine, poštovanje prema drugima, kritičko razmišljanje, te uče kako graditi, ali i kako nešto rastaviti , što je važan dio procesa učenja“, istaknula je ravnateljica Bošković-Sertić.
Program se provodi kroz ukupno 20 radionica, a osim znanja, cilj je i povećati motivaciju za učenje te osnažiti djecu u rješavanju svakodnevnih problema.







