18 POLAZNIKA

Galerija |U sklopu programa RInovatoRI i ove godine održana radionica Summer Rinovation Lab

Idi na originalni članak

Summer RInnovation Lab: markeTHINK, ljetnu školu programa RInovatoRI, tijekom ovih ljetnih školskih praznika pohađalo je 18 polaznika od 11 do 14 godina.

Oglas

Summer RInnovation Lab kreativni je program u kojem su polaznici imali priliku razvijati svoje poduzetničke i medijske kompetencije, inovativno mišljenje i sposobnost vlastite prezentacije kroz proces pretvaranja ideje u rješenja.

Tema ovogodišnjeg ljetnog programa bila je digitalni marketing, a polaznici su razvijali svoje prijedloge za osmišljeni proizvod ili uslugu koju će (kao simulaciju) staviti na tržište. Polaznici su tijekom radionica upoznali razlike između marketinških kanala na Internetu te istražili kako se korisnici ponašaju na Internetu, odnosno tko je ciljana skupina za njihov proizvod/ideju/uslugu. Planirali su objavu sadržaja na društvenim medijima te izradili digitalni marketinški miks pomoću alata Canva.

Voditeljice programa bile su Josipa Andrušić i Dijana Malinić Mihelić, a kao uvod u tematiku u sklopu programa polaznici su imali su i gostujuće predavanje i radionicu s Ivanom Tokićem, direktorom poduzeća Promo Verse koji se bavi uslugama promocije, marketinga i oglašavanja na društvenim mrežama, posebice Tik-Toku. Također, bio je organiziran i izlet u Zagreb u sklopu kojeg su ljetni RInovatoRI posjetili JoomBoos, medijski centar i brand koji okuplja najpoznatije influencere u Hrvatskoj i regiji, a polaznici su se upoznali s njihovom poslovnom pričom, od začetka do sadašnjih uspjeha.

Drugi dio programa uključivao je brainstorming uz storytelling i korake design-thinking metode kako bi, ovisno o vlastitim interesima, polaznici odabrali ideju, osmislili proizvod ili uslugu za koju će osmisliti digitalnu kampanju. Polaznici su se upoznali s pojmovima vizualnog identiteta kao što su logo, slogan, reklama, brand, promocija, oglašavanje i vlog te kako ih izraditi u digitalnom alatu Canva te su u timovima razvili marketinšku strategiju kako bi došli do poslovnog uspjeha.

Naglasak je bio na poticanju odgovornog ponašanja na društvenim mrežama, kritičkom mišljenju, istraživanju tržišta te timskom radu, suradnji, kreativnosti i upornosti pri rješavanju zadatka. U drugom tjednu održala se i radionica na temu medijske pismenosti u Centru tehničke kulture Rijeka gdje su se polaznici upoznali s pojmovima fake news, deepfake i clickbait te naučili kako kritički vrednovati informacije s Interneta.

Treći dio programa bio je fokusiran na digitalnu izradu marketinškog prijedloga za vlastiti projekt i njegovu pripremu za postavljanje na društvenim mrežama. Posljednji dan programa održala se pitch prezentacija projekata svih timova i odabrana je najbolja ideja.

Summer RInnovation Lab, koji je bio u potpunosti besplatan za polaznike, jedan je od tri programska pravca izvanškolskog kreativno-edukativnog programa za mlade poduzetnike i inovatore RInovatoRI Grada Rijeke. Program RInovatoRI provodi Upravni odjel za gospodarstvo, razvoj, ekologiju i europske projekte Grada Rijeke u suradnji s gradskom ustanovom Dom mladih Rijeka.

Exit mobile version