TD Energo moli sve korisnike plina iz kategorije kućanstvo koji žele Energo zamijeniti opskrbljivačem u obvezi javne usluge (GPZ-Opskrba d.o.o.), da ih obavezno kontaktiraju.
Nastavno na odluku HERA-e od petka, 23. rujna 2022., kojom je određeno da je Energo u obvezi prikupiti i obraditi zahtjeve korisnika plina kategorije kućanstvo za prelazak na korištenje javne usluge, TD Energo molim sve korisnike plina iz kategorije kućanstvo koji žele Energo zamijeniti opskrbljivačem u obvezi javne usluge (GPZ-Opskrba d.o.o.), da svoj zahtjev za promjenom opskrbljivača dostave i u Energo na jedan od sljedećih načina:
I. U utorak, 27. rujna 2022., na Energovim web stranicama će biti postavljena poveznica na obrazac koji će se unosom podataka automatizmom obraditi. Bit će potrebno upisati svoje identifikacijske podatke: OIB, šifru OMM-a, stanje plinomjera i broj mobilnog telefona. Po ispravno upisanim podacima izvršit će se promjena opskrbljivača. Za sve daljnje korake korisnici će biti kontaktirani od strane GPZ-Opskrba d.o.o.
II. Telefonskim pozivom na jedan od sljedećih brojeva telefona radnim danom do 07.00 do 17.00 sati: 051/353-015, 051/353-018, 051/353-044 i 0800 353040.
III. Mailom na adresu podrska@energo.hr. Korisnici mogu proslijediti obrazac kojeg su poslali GPZ-Opskrbi d.o.o za promjenu opskrbljivača ili navesti svoje identifikacijske podatke: OIB, šifru OMM-a, stanje plinomjera i broj mobilnog telefona.
Iz Energa naglašavaju da, ukoliko ste svoj zahtjev za promjenom opskrbljivača poslali u GPZ-Opskrbu d.o.o., isti morate dostaviti i u Energo na jedan od ponuđenih načina jer u protivnom neće biti obrađen.
Svi zahtjevi zaprimljeni do 30. rujna 2022. godine omogućuju vam korištenje javne usluge opskrbe plinom od 01. listopada 2022. godine. Nakon tog datuma Energo će nastaviti zaprimati zahtjeve korisnika i provoditi prelazak s datumom njihova zaprimanja.
Također napominju, da, iako je u važećim ugovorima sklopljenima između korisnika i Energa kao datum isteka naveden 30. rujan 2022. godine, ugovori se automatski produžuju ako korisnik u propisanom roku nije podnio zahtjev za prelazak na javnu uslugu (GPZ-Opskrbu d.o.o.). Drugim riječima, ukoliko korisnik nije zatražio raskid ugovora na gore navedeni način, i dalje će ostati korisnik Energa.