Vlakom i busom s istom kartom: Projekt integriranog putničkog prijevoza ide dalje!

Idi na originalni članak
Photo: Goran Kovacic/PIXSELL

Vlak prometuje na relaciji od Permana i Jurdana na zapadu do Škrljeva na istoku, pri čemu putnici koriste kartu koja im vrijedi i za autobus – odnosno Autotrolejevu kartu

Oglas

U srijedu 8. siječnja u Salonu Grada Rijeke potpisan je Ugovor o nastavku poslovne suradnje na provedbi uključivanja željeznice u sustav javnog gradsko-prigradskog prijevoza Grada Rijeke.

U sklopu projekta integriranog putničkog prijevoza vlakovima HŽ Putničkog prijevoza i autobusima Autotroleja i tijekom 2020. godine nastavlja se suradnja kojom korisnici željezničkog i autobusnog prijevoza u gradsko-prigradskom prijevozu Grada Rijeke mogu koristiti jedinstvenu putnu kartu koja omogućava vožnju autobusom i vlakom.

Riječ je o mjesečnim i pojedinačnim kartama KD Autotrolej s kojima je, bez dodatne nadoplate, moguć i prijevoz vlakom, odnosno, svi korisnici mjesečnih pokaznih karata, korisnici godišnjih radničkih i 65+ karata te korisnici popularnih cvikalica, imaju mogućnost do željenog odredišta doći i vlakom.

Ugovor o nastavku poslovne suradnje potpisali su gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel, zamjenik župana Primorsko-goranske županije Marko Boras Mandić, zamjenik gradonačelnika Bakra Tomislav Dundović, zamjenica načelnika Općine matulji Eni Šebalj, direktor Komunalnog društva Autotrolej d.o.o. Alberto Kontuš, predsjednik Uprave HŽ Putnički prijevoz d.o.o Željko Ukić i član Uprave HŽ Putnički prijevoz d.o.o Damir Rubčić.

Svi potpisnici izrazili su zadovoljstvo dosadašnjom realizacijom projekta.

Naime, prema podacima HŽ Putničkog prijevoza, vlakovima je od 1. rujna do kraja 2019. godine prevezeno 8.000 putnika.

Cilj je HŽ Putničkog prijevoza i Autotroleja potaknuti povećanje broja putovanja javnim prijevozom, što će dovesti do smanjenja broja osobnih automobila na cestama, povećanja sigurnosti u cestovnom prometu i smanjenja ispušnih plinova.

Potpuna implementacija sustava integriranog putničkog prijevoza očekuje se nakon izgradnje drugog kolosijeka željezničke pruge od Škrljeva do Jurdana.

U nastavku projekta planirano je otvoriti dodatna željeznička stajališta te sukladno potrebama korisnika, krenuti i u dodatno prilagođavanje voznog reda vlakova i autobusa, kako bi smisao integriranog prijevoza bio potpun.

Vlak prometuje na relaciji od Permana i Jurdana na zapadu do Škrljeva na istoku, pri čemu putnici vožnju mogu realizirati jedinstvenom kartom, koja im vrijedi i za autobus, odnosno Autotrolejovom kartom.

Vozni redovi dostupni su na mrežnim stranicama HŽ Putničkog prijevoza i Autotroleja.

Integrirani putnički prijevoz dio je Strategije prometnog razvoja RH 2017. – 2030.

Exit mobile version