Zračna luka “Rijeka” – Iz ružnog pačeta u labuda

foto: Riječanin

Razgovarali smo sa direktorom Tomislavom Palalićem, osobom koja je potpuno promijenila način rada i poslovanje riječkog aerodroma… “Prvo poslovni rezultati, a onda uređenje da bi rezultati bili još i bolji” – i to se upravo dešava…

Zračna luka Rijeka diše nekim novim plućima, uvjerili smo se u to tijekom posjeta Krku i proteklih godina i desetljeća često „prozivanom“ zračnom lukom koja nikako nije mogla stati na svoje noge.

Prošlu, 2014. godinu pod vodstvom direktora Tomislava Palaića završili su – nakon mnogo financijski neuspješnih godina i izbjegnutog stečaja – nakon dugo vremena s profitom, a od 1. siječnja ove godine u svom poslovanju više ne koriste državne potpore.

Novo lice Zračne luke vidljivo je odmah, u onom najvažnijem dijelu, prijemu putnika, koji u startu kod novopridošlih gostiju ostavlja dojam uređene ili neuređene destinacije.

zl-direktor
Direktor Zračne luke Rijeka Tomislav Palaić

 

– U uređenje ovog dijela Zračne luke nije se ulagalo 40 godina, i korisnici su s pravom negodovali zvog zastarjelog i zapuštenog izgleda prizemlja. Nakon što smo u proteklih nekoliko godina uložili više milijuna kuna u sigurnosno-prometnu infrastrukturu, red je došao i na uređenje interijera zgrade putničkog terminala, odnosno prostora za prihvata putnike, kazao nam je direktor Zračne luke Rijeka Tomislav Palaić.

U prostoru za prihvat putnika u prizemlju Zračne luke postavljene su nove podne obloge, keramičke pločice, a interijer je osvježen i modernim pultovima i informativnim video monitorima s podacima o polascima i dolascima zrakoplova. Uz novu informatičku opremu, tu je i suvremeno dizajnirani caffe bar. Sve odiše svježinom i ugođajem funkcionalnog putničkog terminala. Za uređenje ovog dijela zgrade, odnosno putničkog terminala, Primorsko-goranska županija osigurala je 320 tisuća kuna.

zl2
Novouređeni interijer terminala za prijam putnika

 

 

– Određene preinake morali smo napraviti i zbog zahtjeva EU, odnosno ulaska Republike Hrvatske u schengenski režim upravljanja vanjskim granicama EU, pojašnjava Palaić i dodaje: – Prije obnove koristili smo svega 20 posto od gotovo 6000 kvadratnih metara prostora glavne zgrade aerodroma, a sada se iskoristivost prostora popela na 50-60 posto. Djelomično koristimo drugi kat, a u planu je stavljanje u funkciju sve tri etaže zgrade.

Ugostiteljski dio objekta bit će uskoro dodatno proširen, kada se prostor i oprema za sigurnosni pregled putnika i ručne prtljage presele na treći kat zgrade koji je dosad najvećim dijelom bio neiskorišten. S otvorene terase najviše etaže zgrade putnici će imati pogled na Kvarnerski zaljev i poletno-sletnu pistu s platformom za prihvat zrakoplova.

Što se projekcija poslovanja za ovu godinu tiče, Palaić je zaključio: – Proveli smo restrukturiranje, ovdje radi i prima plaću 54 ljudi, a u ovoj godini očekujemo 70-postotno povećanje prometa i 180 tisuća putnika.

I da podsjetimo, iz Zračne luke Rijeka svakoga dana zrakoplovom možete na Rab i u Pulu, a zračnom linijom Krk i Rijeka su povezani i sa Splitom i Zagrebom. Novost koja bi mogla biti posebno zanimljiva Riječanima su hidroavioni! Njima u predsezoni svakoga dana s Krka možete letjeti prema otoku Rabu za samo 100 kn! Ugodan let.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari
Povezani sadržaj
Nema povezanog sadržaja