Zračna luka “Rijeka” – Iz ružnog pačeta u labuda

Idi na originalni članak
foto: Riječanin

Razgovarali smo sa direktorom Tomislavom Palalićem, osobom koja je potpuno promijenila način rada i poslovanje riječkog aerodroma… “Prvo poslovni rezultati, a onda uređenje da bi rezultati bili još i bolji” – i to se upravo dešava…

Oglas

Zračna luka Rijeka diše nekim novim plućima, uvjerili smo se u to tijekom posjeta Krku i proteklih godina i desetljeća često „prozivanom“ zračnom lukom koja nikako nije mogla stati na svoje noge.

Prošlu, 2014. godinu pod vodstvom direktora Tomislava Palaića završili su – nakon mnogo financijski neuspješnih godina i izbjegnutog stečaja – nakon dugo vremena s profitom, a od 1. siječnja ove godine u svom poslovanju više ne koriste državne potpore.

Novo lice Zračne luke vidljivo je odmah, u onom najvažnijem dijelu, prijemu putnika, koji u startu kod novopridošlih gostiju ostavlja dojam uređene ili neuređene destinacije.

Direktor Zračne luke Rijeka Tomislav Palaić

 

– U uređenje ovog dijela Zračne luke nije se ulagalo 40 godina, i korisnici su s pravom negodovali zvog zastarjelog i zapuštenog izgleda prizemlja. Nakon što smo u proteklih nekoliko godina uložili više milijuna kuna u sigurnosno-prometnu infrastrukturu, red je došao i na uređenje interijera zgrade putničkog terminala, odnosno prostora za prihvata putnike, kazao nam je direktor Zračne luke Rijeka Tomislav Palaić.

U prostoru za prihvat putnika u prizemlju Zračne luke postavljene su nove podne obloge, keramičke pločice, a interijer je osvježen i modernim pultovima i informativnim video monitorima s podacima o polascima i dolascima zrakoplova. Uz novu informatičku opremu, tu je i suvremeno dizajnirani caffe bar. Sve odiše svježinom i ugođajem funkcionalnog putničkog terminala. Za uređenje ovog dijela zgrade, odnosno putničkog terminala, Primorsko-goranska županija osigurala je 320 tisuća kuna.

Novouređeni interijer terminala za prijam putnika

 

 

– Određene preinake morali smo napraviti i zbog zahtjeva EU, odnosno ulaska Republike Hrvatske u schengenski režim upravljanja vanjskim granicama EU, pojašnjava Palaić i dodaje: – Prije obnove koristili smo svega 20 posto od gotovo 6000 kvadratnih metara prostora glavne zgrade aerodroma, a sada se iskoristivost prostora popela na 50-60 posto. Djelomično koristimo drugi kat, a u planu je stavljanje u funkciju sve tri etaže zgrade.

Ugostiteljski dio objekta bit će uskoro dodatno proširen, kada se prostor i oprema za sigurnosni pregled putnika i ručne prtljage presele na treći kat zgrade koji je dosad najvećim dijelom bio neiskorišten. S otvorene terase najviše etaže zgrade putnici će imati pogled na Kvarnerski zaljev i poletno-sletnu pistu s platformom za prihvat zrakoplova.

Što se projekcija poslovanja za ovu godinu tiče, Palaić je zaključio: – Proveli smo restrukturiranje, ovdje radi i prima plaću 54 ljudi, a u ovoj godini očekujemo 70-postotno povećanje prometa i 180 tisuća putnika.

I da podsjetimo, iz Zračne luke Rijeka svakoga dana zrakoplovom možete na Rab i u Pulu, a zračnom linijom Krk i Rijeka su povezani i sa Splitom i Zagrebom. Novost koja bi mogla biti posebno zanimljiva Riječanima su hidroavioni! Njima u predsezoni svakoga dana s Krka možete letjeti prema otoku Rabu za samo 100 kn! Ugodan let.

Exit mobile version