ODLIČNI REZULTATI

Župan Komadina: “Ako se po jutru dan poznaje, čeka nas rekordna turistička sezona”

Idi na originalni članak

“Ako se po jutru dan poznaje, čeka nas rekordna turistička sezona ove godine”, ocijenio je župan Zlatko Komadina u osvrtu na turističke rezultate Kvarnera za siječanj i veljaču.

Oglas

U prva dva mjeseca ove godine u Primorsko-goranskoj županiji ostvareno je 265 tisuća noćenja i 80 tisuća dolazaka, što je porast od 47 posto u noćenjima i 43 posto u dolascima u usporedbi s 2019. te tri posto više noćenja i četiri posto više dolazaka nego lani.

“U kontinuitetu se povećavaju prihodi te dolasci i noćenja u predsezoni što je direktan rezultat aktivnosti naše Turističke zajednice koja promovira Kvarner diljem Europe kao atraktivnu destinaciju”, rekao je župan na konferenciji za novinare u sjedištu Županije.

Direktorica TZ Kvarnera Irena Peršić Živadinov istaknula je da su hoteli radili 27 posto bolje nego lani i čak 70 posto više u odnosu na 2019.

“To znači da su se stvorili motivi dolaska i hoteli, koji su se vrlo često znali zatvarati nakon nove godine i otvarati za Uskrs, imaju razloga ostajati otvoreni tijekom zimskih mjeseci. Kao i kampovi koji u odnosu na lani bilježe nešto slabije rezultate, međutim, u odnosu na 2019. čak 218 posto više ostvarenih noćenja. Intenzivno radimo i na podizanju kvalitete i dovođenju gostiju bolje platežne moći što rezultira manjim opterećenjem destinacije i boljim financijskim rezultatima. U odnosu na prošlu godinu, imamo 12 posto više noćenja u objektima s 4 i 5 zvijedica, a u odnosu na 2019., čak 95 posto više noćenja u visokoj kategoriji”, istaknula je.

Naglašavajući važnost sigurnosti za turistički razvoj destinacija, direktorica je najavila održavanje znanstveno-stručne konferencije koju 20. ožujka u Opatiji organizira TZ Kvarner u suradnji s Policijskom upravom Primorsko-goranskom, a dolazak su najavili ministri Davor Božinović i Nikolina Brnjac te direktor TZ Hrvatske Kristjan Staničić.

Govoreći o aktivnostima TZ Kvarnera, među brojnima, izdvojila je nastupe na jednom od najvećih svjetskih sajmova CMT u Stuttgartu, potom na bavarskom sajmu F.re.e u Munchenu i ITB u Berlinu, najvećoj turističkoj burzi s preko 160 tisuća posjetitelja i 5.500 izlagača iz 165 zemalja svijeta. Navela je da TZ Kvarner provodi zajedničku kampanju s lokalnim turističkim zajednicama na pet tržišta i istaknula da vrijednost ovogodišnjih avio kampanja iznosi otprilike 750 tisuća eura. Udružuje se i ulaže oko 20 posto godišnjeg budžeta TZ KVarnera, naglasila je direktorica i podsjetila na niz osvojenih nagrada, poput Godišnje nagrade hrvatske kongresne industrije i nedavnog priznanja na filmskom festivalu “The Golden City Gate” u Berlinu za promotivni film “Make Your Own Movie”.

Exit mobile version