Prilikom primanja SMS poruka ili drugih sumnjivih zahtjeva za ažuriranje osobnih podataka, izuzetno je važno biti oprezan i ne dijeliti nikakve informacije, poručuju iz Zagrebačke banke
Klijentima Zagrebačke banke stiglo je upozorenje. Naime, upozoravaju građane na lažne SMS i e-mail poruke s ciljem financijskih prevara.
Priopćenje prenosimo u cijelosti:
“Prevaranti se lažno predstavljaju kao Zagrebačka banka i navode primatelje da otvore poveznicu prema lažnoj web stranici Banke te ažuriraju podatke o tokenu unosom osobnih i/ili kartičnih podataka, uključujući i one koje generira token. Molimo da ne postupate po uputama.
Banka nikada neće tražiti da na njezinoj mrežnoj stranici učitate ili skenirate QR kod za obnovu/preseljenje m-zabe/m-tokena na novi uređaj, ili da m-zabom/m-tokenom skenirate QR kodove kojima ćete navodno potvrditi svoj identitet, transakciju i sl.
Podsjećamo da Banka ni jednim kanalom komunikacije od klijenata nikada neće tražiti puni broj kreditne/debitne kartice i PIN-ove, vjerodajnice i broj tokena te same kodove koje token generira (OTP, MAC) ili aktivacijske ključeve za pristup on-line bankarstvu (m-zabi i e-zabi).
Pri primanju SMS poruka ili drugih sumnjivih zahtjeva za ažuriranje osobnih podataka, iznimno je važno biti oprezan i ne dijeliti nikakve informacije.
Banka poziva klijente da se u slučaju sumnje u vjerodostojnost poruka, mailova ili poziva obrate na broj telefona 01/3773 333 ili e-mailom na zaba@unicreditgroup.zaba.hr”, poručuju iz Zagrebačke banke, prenosi Danas.hr.