PREVARANTI NE MIRUJU

Banka upozorila građane na prevaru: ‘Šire se lažni SMS-ovi i mailovi’

Ilustrativna fotografija: Pexels

Prilikom primanja SMS poruka ili drugih sumnjivih zahtjeva za ažuriranje osobnih podataka, izuzetno je važno biti oprezan i ne dijeliti nikakve informacije, poručuju iz Zagrebačke banke

Klijentima Zagrebačke banke stiglo je upozorenje. Naime, upozoravaju građane na lažne SMS i e-mail poruke s ciljem financijskih prevara.

Priopćenje prenosimo u cijelosti:

“Prevaranti se lažno predstavljaju kao Zagrebačka banka i navode primatelje da otvore poveznicu prema lažnoj web stranici Banke te ažuriraju podatke o tokenu unosom osobnih i/ili kartičnih podataka, uključujući i one koje generira token. Molimo da ne postupate po uputama.

Banka nikada neće tražiti da na njezinoj mrežnoj stranici učitate ili skenirate QR kod za obnovu/preseljenje m-zabe/m-tokena na novi uređaj, ili da m-zabom/m-tokenom skenirate QR kodove kojima ćete navodno potvrditi svoj identitet, transakciju i sl.

Podsjećamo da Banka ni jednim kanalom komunikacije od klijenata nikada neće tražiti puni broj kreditne/debitne kartice i PIN-ove, vjerodajnice i broj tokena te same kodove koje token generira (OTP, MAC) ili aktivacijske ključeve za pristup on-line bankarstvu (m-zabi i e-zabi).

Pri primanju SMS poruka ili drugih sumnjivih zahtjeva za ažuriranje osobnih podataka, iznimno je važno biti oprezan i ne dijeliti nikakve informacije.

Banka poziva klijente da se u slučaju sumnje u vjerodostojnost poruka, mailova ili poziva obrate na broj telefona 01/3773 333 ili e-mailom na zaba@unicreditgroup.zaba.hr”, poručuju iz Zagrebačke banke, prenosi Danas.hr.

Iz naše mreže
Preporučeno
video dana
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari