AMBICIOZAN PROJEKT

Brend čiju posudice ima svako kućanstvo u Hrvatskoj, vraća se u Europu

Ilustrativna fotografija: Pexels

Prošle godine je američka matična kompanija podnijela zahtjev za stečaj, što je utjecalo i na europske podružnice

Nakon razdoblja nesigurnosti i financijskih poteškoća, Tupperware planira povratak u Europu. Francuski poduzetnik Cédric Meston najavio je preuzimanje i ponovno pokretanje brenda u nekoliko europskih zemalja, piše Fenix Magazin.

Meston, inače suosnivač tvrtke HappyVore, najavio je da će se Tupperware ponovno pojaviti na tržištima pet europskih zemalja – Francuske, Njemačke, Italije, Belgije i Poljske. Najavio je modernizaciju prodajnih kanala i inovativnost proizvoda.

Prošle godine je američka matična kompanija podnijela zahtjev za stečaj, što je utjecalo i na europske podružnice.

Pregovori još nisu zaključeni

Meston u krizi vidi priliku za novi početak. do kraja godine planira ostvariti prihod od 100 milijuna eura, ali ponovno pokretanje nije bez izazova. Najavio je da će sam preuzeti ulogu glavnog izvršnog direktora (CEO) i odlučan je u tome da Tupperware vrati uspjeh.

Na službenim stranicama Tupperwarea još nema vijesti o preuzimanju što može značiti da pregovori nisu još zaključeni. Ipak, stručnjaci iz ove industrije smatraju da je najava pozitivan signal za budućnost brenda, piše Net.hr.

Iz naše mreže
Preporučeno
video dana
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari