BOJKOT U TIJEKU

Video | Centar za edukaciju potrošača: ‘Trgovine imaju lažna sniženja. To je zavaravajuća poslovna praksa’

Unatoč tome što je interes građana za bojkot trgovačkih centara ovog petka bio slabiji nego ranije, akcija i dalje traje. Prema podacima Porezne uprave, odaziv građana je nešto manji, no potrošači i dalje šalju jasnu poruku – cijene u trgovinama su previsoke.

“Možda su se potrošači malo umorili, a možda je razlog i početak mjeseca kada je uobičajeno povećana potrošnja. No, ono što je važno jest da nisu odustali. I dalje se drže bojkota i time pokazuju da cijene prehrambenih proizvoda u Hrvatskoj nisu realne”, istaknula je Tanja Popović Filipović, predsjednica Centra za edukaciju i informiranje potrošača, u razgovoru za RTL Danas.

Iako su trgovci i Vlada svjesni nezadovoljstva građana, konkretne reakcije još uvijek izostaju.

“Vidimo neka sniženja, ali riječ je uglavnom o zavaravajućoj poslovnoj praksi kojom se potrošače pokušava privući u trgovine. Takvo ponašanje nije samo nepoželjno, već i zakonski kažnjivo. Danas su donesene mjere zaštite za još 40 proizvoda, ali bez nadzora i provedbe, te mjere ostaju samo mrtvo slovo na papiru”, upozorava Popović Filipović.

Cijene u trgovinama i dalje su visoke, a potrošači očekuju konkretna sniženja, a ne prividne akcije.

“Trgovci su možda računali na to da će bojkot oslabjeti, ali potrošači nisu odustali. Potrebno je stvarno sniženje cijena, a ne marketinške trikove koji i dalje vrijeđaju potrošače”, poručuje.

Za kraj, potrošačima šalje jasnu poruku – nastavite se boriti, piše Net.hr.

“Glas građana posljednjih tjedana jasno se čuje. Prvi put svjedočimo protestnom konzumerizmu u Hrvatskoj – potrošači više ne prihvaćaju nametnute cijene, već jasno poručuju: dosta je. Vjerujem da će i trgovci to na kraju shvatiti”, zaključila je Popović Filipović.

Iz naše mreže
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari