
U petak je započeo treći opći bojkot trgovina, pri čemu se potrošačima preporučuje izbjegavanje kupovine u svim trgovinama i na benzinskim postajama. Od subote se dodatno predlaže tjedni bojkot trgovačkog lanca Konzum. U vezi s ovim događajem, nekoliko trgovačkih lanaca dalo je svoje odgovore Net.hru o utjecaju bojkota na poslovanje, promet i zaradu.
Studenac: Razumijemo zabrinutost potrošača
Iz Studenca su istaknuli da trenutačno ne žele komentirati situaciju, ali će o mogućnosti komentiranja odlučiti kada budu mogli donijeti konkretne zaključke. Naglasili su kako razumiju zabrinutost potrošača zbog ekonomske situacije koja je složena i zahtijeva sagledavanje iz više perspektiva.
“Inflacija je prisutna u gotovo svim dijelovima svakodnevnog života i opskrbnog lanca, koji funkcionira kao međusobno povezani ekosustav. Budući da su trgovci jedini u tom ekosustavu u neposrednom i svakodnevnom kontaktu s kupcima, razumijemo da su upravo zbog te pozicije očekivanja i zabrinutosti najviše usmjereni prema nama,” poručili su iz Studenca.
Nadalje, naglasili su kako se unatoč izazovnom poslovnom okruženju trude prilagoditi potrebama kupaca kroz kontinuirane promocije i programe vjernosti te provode sve planirane aktivnosti. Također su istaknuli važnost osiguravanja održivih uvjeta poslovanja za sve sudionike opskrbnog lanca, dok su ključni proizvodi uvijek dostupni potrošačima.
“Otvoreni smo za dijalog s važnim dionicima kako bismo pronašli dugoročna rješenja koja bi pozitivno utjecala na sve, uključujući naše kupce,” dodali su iz Studenca.
Lidl i Kaufland bez komentara
Iz Lidla su kratko poručili da zahvaljuju na upitu i interesu, no da nemaju komentara na postavljena pitanja.
Slično su odgovorili i iz Kauflanda, naglašavajući kako njihove poslovnice uredno posluju te da nemaju daljnjih komentara na sami bojkot. “Kaufland će, kao i do sada, nastaviti poštivati mjere Vlade Republike Hrvatske, a provedba novih mjera bit će osigurana sukladno odluci Vlade,” istaknuli su.
Bojkot trgovina izazvao je različite reakcije među trgovcima, no većina je suzdržana od konkretnih komentara dok ne sagledaju dugoročniji utjecaj na poslovanje.







