FOTO Glamping: Trend „luksuznog kampiranja“ sve popularniji i na hrvatskoj obali

Idi na originalni članak

Glamping, trend „luksuznog kampiranja“ kojeg šire oni koji žele uživati u neposrednom dodiru s prirodom ne odričući se luksuza, sve je popularniji i na hrvatskoj obali! Sama riječ „glemping“ složenica je od dvije riječi – glamur i kamping.

Oglas

Kako mu i naziv kaže, glamping nije nimalo jeftin – želite li biti neovisni o ponudi kampova i naselja za kmapere, morate kupiti vlastitu rasklopivu kućicu na kotačima, za što treba izdvojiit oko 100 tisuća eura, ili debelo preko toga. Za taj iznos može se u nekim varijantama kupiti i vikendica, no glamperi slijede svoje strasti i ne žele biti uvijek na istom odredištu, ne odričući se ugode fingiranog luksuznog doma.

Rasklopiva šator-kućica često korisnicima mijenja i ured – poslovni ljudi sebi ne mogu dopustiti da su isključeni iz zbivanja u svojim tvrtkama niti na „odmoru“ .

Kampiranje je inače, s implementiranjem kućica u kampovima postalo luksuznije no ikad, pogotovo u usporedbi s vremenima kada u nekim kampovima nije bili niit tople vode, a sada je sve odvedeno na nekoliko razina više!

Od ovog ljeta u svoju ponudu tzv. Glamping ili luksuzne šatore uvodi i kamp visoke kategorije Lanterna u Poreču u vlasništvu Valamar Riviere, slijedeći na taj način trend koji se u svijetu razvija zadnjih 10-ak godina.

Lanterna je članica elitne udruge “Leading Campings of Europe” koja okuplja 40 najboljih kampova u Europi, a osvojio je i priznanje Best, odnosno 5 zvjezdica uglednih kamping udruženja Njemačke ADAC i Nizozemske ANWB, podsjećaju iz Valamara.

Ono što Lanternu izdvaja od ostalih kampova su upravo glamping šatori, koje za sada nema gotovo nijedan domaći kamp, a koji se sve više, baš kao i mobilne kućice, traže među kampistima u Europi i svijetu.

U Lanterni su glmaping šatore postavili u sklopu glamping villagea/sela, koji uključuje sedam takvih šatora s vlastitim bazenom!

“Kako bismo poboljšali kvalitetu turističkih proizvoda i usluga, ove smo godine ulaganja od 37 milijuna kuna u kampu Lanterna uz ostalo usmjerili u naselje mobilnih kućica, izgradnju nove tratorije te glamping šatore, jer za tim u svijetu postoji veliko zanimanje, a i Hrvatska postaje sve poželjnija destinacija za tu vrstu visoko kvalitetnog odmora”, ističe potpredsjednik kompanije Valamar Riviere za prodaju i marketing Davor Brenko.

Ukupno je u pripremu ove turističke sezone Valamar Riviera uložila 330 milijuna kuna, od čega se najviše ili 250 milijuna kuna odnosni na luksuzni obiteljski Valamar Isabella Island Resort na otoku Sveti Nikola kod Poreča. Preostalo su investicije u druge hotele, apartmanska naselja i kampove u Istri, Dubrovniku i na otoku Krku.

Exit mobile version