DOBRA REKLAMA

Pogodite koji se proizvod reklamira ovim sloganom!

Idi na originalni članak
Photo: Dusko Jaramaz/PIXSELL

Poznata uzrečica članova Nacionalnog stožera civilne zaštite polako ulazi u svakodnevnicu hrvatskih građana gdje dobija i nove primjene

Oglas

Uzrečicu, odnosno slogan “Iduća dva tjedna su ključna” koji je doživio svoju stalnu primjenu na pressicama Nacionalnog stožera civilne zaštite – a onda ušao i u svakodnevni govor – odlučio je u marketinške svrhe iskoristiti i poznati proizvođać kućanskih strojeva, aparata i alata pa se slogan “koči” s brojnih jumbo-plakata.

Photo: Dusko Jaramaz/PIXSELL

Božinović, Capak, Beroš i Markotić nisu na vrijeme zaštitili autorska prava na uzrečicu, da se malo našalimo, pa je njihovu poštapalicu iskoristio privredni sektor.

Photo: Dusko Jaramaz/PIXSELL

Barem nešto da im se vrati nakon ove grozne koronakrize koja je unazadila kompletno svjetsko gospodarstvo…!

Photo: Dusko Jaramaz/PIXSELL
Exit mobile version