U prvom kvartalu ove godine Gorski kotar je premašio čak i rekordne brojke iz 2019. godine.
Naime, u prvom kvartalu ove godine Gorski kotar je ostvario povećanje od 53,66% u broju dolazaka i 46,14% u broju noćenja, u odnosu na 2019. godinu i vrijeme prije korone epidemije što je fantastičan rezultat!
Ove brojke govore u prilog onima koji traže što hitnije investicije u Gorski kotar, najviše u moderne hotele koji nude sve sadržaje kao i oni hoteli na moru, te investicije u skijaške staze, žičare, parkirališta, skakaonice, bob staze….
Gorski kotar mora postati odlična zimska destinacija prvenstveno za domaće goste jer je blizina Zagreba i Rijeke garancija za popunjene hotele za vrijeme snježnih dana.
Ne čudi stoga da je direktor TZ Gorski kotar Petar Hrg kazao slijedeće:
„Mi, Gorani, itekako smo svjesni turističkih potencijala našeg kraja i upravo s tim ciljem čelnici gradova i općina Gorskog kotara usmjerili su se na otvaranje jedinstvene Turističke zajednice. To nam omogućuje znatno kvalitetniji plasman na domaćem, a kad vrijeme dopusti i na stranim tržištima. Uz to, TZ postaje snažan glas destinacije koja time postaje primamljivija i za investitore.“
Napomenuo je kako su već u prvom kvartalu ove godine pokrenuli kampanje prema domaćem tržištu, a kroz godinu svakako najavljuje i snažniji pristup u promociji destinacije.
“Gorski kotar domaća je destinacija iznimne ljepote koja se istinski razotkrila tek s ovom epidemijom. Tijekom zimskog perioda ove godine, a dobrim dijelom i prošle, brojni su gosti čekali na red za kuće za odmor, a ponuda u domeni zimskih radosti mamila je domaće goste upravo u Gorski kotar”, napominje Hrg, piše Kigo.hr