IZ TZ-A PORUČUJU DA SU ZADOVOLJNI

Video |Hoće li propasti sezona? Iznajmljivači se žale na manjak rezervacija, nema dovoljno sadržaja. A vrijeme je ‘čudno’…

Idi na originalni članak

Država računa na rekordnu turističku sezonu, no dalmatinski iznajmljivači su – zabrinuti. Jer imaju, kažu, rupe u špici sezone, a problem vide u nedostatku sadržaja i to u Splitu od kojeg se puno očekuje. Iznajmljivače umiruje turistička zajednica – kako i prijeti li podbačaj provjerila je naša ekipa

Oglas

Većina Apartmana u Splitu skuplja je za 20 posto nego lani, a vlasnici nisu zabrinuti za rupe u rezervacijama kroz srpanj i kolovoz.

“Znači ništa to nije sad novo. To se uglavnom popuni ili dođu last minute rezervacije. To stoji sad zbog nešto viših cijena, pa su ljudi neodlučni, ali mislim da nema straha da će se to popunit”, kaže privatni iznajmljivač Ante Glavaš.

Turisti kažu nije skupo, ali mladi gosti koji stižu zbog provoda ne jedu u restoranima.

“Pronašle smo apartman i podijelile troškove. Hranu kupimo u trgovini i kuhamo u apartmanu. Uglavnom treba ranije rezervirati, jer sad je puno skuplje”, kažu Trinidal i Beatrice iz Čilea.

“Cijene su u redu. Mi dolazimo iz Francuske i cijene su gotovo jednake”, dodaje Aleksi iz Francuske.

Iz udruge obiteljskog smještaja kažu skupi smo, a sadržajno loši. I dok gosti stižu, najveća splitska plaža Žnjan zjapi prazna.

“Ono što je bilo neminovno proteklih godine da uz sve vremenske neprilike mogu nešto napraviti na plaži, poslušati muziku sad nemaju ništa, to zjapi prazno. I to će nam se obiti o glavu ne sada, ali za godinu dvije jer tako turizam funkcionira”, objašnjava Barbara Marković, predsjednica Hrvatske udruge obiteljskog smještaja.

Uz to u gradu gotovo sedam tisuća apartmana od kojih neki rezervacije otvaraju samo u visokoj sezoni.

“S obzirom na strukturu gostiju uglavnom mladi ljudi koji nisu neki potrošači, kroz godinu, dvije će ovo puknut odnosno neće imati svjetlu budućnost”, dodaje Glavaš.

Sasvim drukčija struktura gostiju u hotelima, ali i rast popunjenosti.

“Šesti mjesec s današnjim datumom smo na 85 posto. Znači tendencija je rasta. Sedmi je popunjen, osmi rupičav, osmi mjesec je otkad je povijesti turizma uvijek rupičav”, kaže direktorica hotela, Nevena Čikeš.

I dok se neki žale na cijene, drugi na nedostatak sadržaja, iz turističke zajednice su nam poručili da su zadovoljni, jer su brojke su tvrde na razini rekordne 2019. No, je li splitska turistička priča održiva u budućnosti, to je neka druga priča, izvještava Dragana Eterović za RTL Danas.hr.

Exit mobile version