NOVI WEB

Hrvatska ima novu stranicu – koronavirus.hr! Pogodite koliko je novca utrošeno na izradu

Idi na originalni članak
Foto: Screenshot

Jučer je podignuta nova stranica koronavirus.hr. Rezultat je to ranije raspisanog natječaja na koji su stigle tri ponude.

Oglas

Na natječaj se prijavila i PR tvrtka Media Val, koja je posljednjih godinu dana uređivala stranicu, te je ponudila najveći iznos, i to 1.4 milijuna kuna s PDV-om, što je daleko više od preostale dvije ponude, tvrtke Prospekt iz Rijeke, koja je nudila 814 tisuća kuna, te zajednice ponuditelja LM Komunikacije, koja je imala najnižu ponudu – 662 tisuće kuna s PDV-om.

Procijenjena vrijednost natječaja je bila 856.200 kuna, piše Index.

Posao dobila tvrtka koja je tražila najmanju cijenu

Upravo je zajednica ponuditelja LM Komunikacije na kraju i pobijedila. Za posao su dobili 560.000 kuna bez PDV-a, odnosno 700 tisuća kuna s PDV-om, nešto više nego što je bilo u ponudi.

“Zbog isteka ugovora raspisan je novi natječaj za upravljanje web stranicom www.koronavirus.hr. Proveden je otvoreni postupak javne nabave za usluge hostinga (smještaja), održavanja, administriranja i ažuriranja spomenute web stranice te je, prema kriterijima za odabir ponude, odabrana Zajednica ponuditelja LM Komunikacije i LENS koje, u sklopu daljnjeg upravljanja, provode definirane aktivnosti i usklađuju ih s potrebama komuniciranja sadržaja prema javnosti”, odgovorili su nam iz Ministarstva zdravstva.

Podsjetimo, budući da je PR agencija Media Val vodila računa o stranici koronavirus.hr godinu dana bez natječaja, slučaj je nakon Indexovog otkrića počeo proučavati i USKOK.

Novu stranicu radila mala tvrtka iz Čakovca

NA natječaju za uslugu hostinga, administriranja, održavanja i ažuriranja službene vladine stranice koronavirus.hr pobjedila je Zajednica ponuditelja LM Komunikacije i obrt LENS iz Čakovca.

Osnivač i direktor LM Komunikacija Nikola Budiša ranije je za portal Lider komentirao kako su odlučili konkurirati tako niskom cijenom.

“Mi smo mala tvrtka iz provincije, imamo godišnji promet do dva milijuna kuna, ali imamo stručne ljude i nudimo cjelokupnu uslugu na cijelom svom području, moglo bi se reći da do Zagreba nemamo konkurencije”, ističe Budiša, u čijoj je tvrtki šest stalno zaposlenih, a s vanjskim suradnicima ima ih ukupno 15.

“Nije nam bilo bitno da se obogatimo, nego da imamo posao i steknemo reference”

Ističe da se na natječaj nisu javili kako bi se obogatili, već kako bi stekli dobre reference, te da za potreban posao imaju iskusne stručnjake.

“Nama nije bitno da se obogatimo, nego da imamo konstantan posao i likvidnost. Mi smo mlada firma, meni je 34 godine, a prosjek nam je 27 godina. Ne možemo dopustiti da na tom tenderu pogriješimo jer nam svaka eventualna greška koju napravimo u koracima može rezultirati time da se više nemamo prilike javljati na natječaj. Na neke se projekte isplati ići s nižom cijenom. Takvi projekti savršeni su nam za referencu i za dokazivanje kako bismo danas-sutra došli do većih klijenata”, kaže poduzetnik.

Exit mobile version