IZNENADNI PROBLEM

I ŠTO SAD?! Gošće rekle da imaju koronu i da po pravilima ne moraju napustiti apartman – do daljnjega!

Idi na originalni članak
Ilustracija: Grgo Jelavic/PIXSELL

Airbnbova ažurirana pravila su takva da je kao posrednik sa sebe apsolutno skinuo bilo kakvu odgovornost

Oglas

Airbnbova ažurirana pravila su takva da je kao posrednik sa sebe apsolutno skinuo bilo kakvu odgovornost, pa je već i u slučajevima sumnje na zaraženost gostiju COVIDOM za domaćina predvidio deaktiviranje profila apartmana i poništavanje budućih rezervacija, prenose Vijesti.hr.

Tako se u nezavidnoj situaciji našla iznajmljivačica iz Splita. Naime, dvije engleske gošće očito su ponešto bile upućene u potencijalnu COVID situaciju “što, ako…”, što su odmah, pozivajući se na svoja Air prava, dale do znanja splitskoj iznajmljivačici Luciji T., u čijem su apartmanu, za 150 eura dnevno, odsjele u Getu, piše Slobodna Dalmacija.

“Noć uoči odlaska iz apartmana 21-godišnje gošće zatekle su me telefonskim pozivom rekavši mi kako su pozitivne na koronu. Kod nas su boravile tjedan dana, ali sam iz prijašnjih razgovora s njima shvatila kako su i prije dolaska u naš apartman bile u nekom drugom smještaju u Splitu. Danas su trebale otputovati avionom u Englesku, pa su dan prije u jednom privatnom laboratoriju u Splitu napravile brzi antigenski test. Pokazao je kako su zaražene unatoč tome što su i jedna i druga cijepljene objema dozama (imaju i COVID potvrde) i što nemaju nikakvih simptoma”, govori Lucija. Gošće su joj, veli, odmah rekle kako, prema Airbnbovim pravilima, ne moraju napustiti apartman. Ali i da mogu ostati još deset dana?!

VIDEO DANA:

“I dulje od toga, do daljnjega. A da će Air nama blokirati datume. Nešto u tom stilu… Nisu bile bezobrazne, ali nisu se trudile ni pretjerano izaći nam u susret. One su se odmah javile Airu, isto sam učinila i ja, ali nisam još dobila nikakav odgovor”, kazala  je Lucija T., dok se situacija sa zaraženim Engleskinjama još raspetljavala. Obje su gošće, premda je prošao rok za njegovo napuštanje, još boravile u njezinu apartmanu, a novi, strani gosti s regularnom rezervacijom ne znajući za dramu usred koje se našla, javili su Luciji kako su već stigli u grad. Odmah im je objasnila što se događa… I zamolila za strpljenje.

“U tih deset dana o kojima one govore, mi imamo još tri rezervacije. Još tri smjene!!! Kako ćemo mi priopćiti ljudima da ne mogu, ako one ostaju, ući u uredno rezervirani apartman. Ne znam, ne znam…”, pojadala se Lucija pokušavajući pronaći rješenje na dobrobit svih.

Nazvala je 113 (pozivni centar za koronavirus) i naišla, kaže, na puno razumijevanje.

“Sve su mi objasnili… Procedura je sljedeća – gošće se moraju testirati u Nastavnom zavodu za javno zdravstvo, jer se u slučaju privatnih laboratorija često događa da testovi budu lažno pozitivni ili negativni. Potom po njih dolazi Crveni križ, koji ih odvodi u karantenu u hotel “Zagreb” na Duilovu, u kojemu će ih noćenje s doručkom stajati 45 eura. Obavijestila sam ih o svemu, a jedini odgovor koji sam od njih dobila bio je da upravo kontaktiraju s epidemiolozima pa će mi se javiti”, prepričala je.

Engleskinje su naposlijetku izišle iz apartmana.

“I s hotelom ‘Zagreb’ i Crvenim križem je, stvarno, sve ispalo odlično. Uistinu su spremni pomoći… Dobro je znati da ima rješenja. S druge strane, gošće bi se, što je dobro znati i drugim iznajmljivačima, zasigurno pozvale na to Airovo pravilo o ostajanju u apartmanu u slučaju zaraze. No, očito su shvatile kako bi im, u tom slučaju, cijena boravka u karanteni bila previsoka, pa im je priča s hotelom “Zagreb” ipak bila znatno povoljnija. Nama ih je žao, ali situacija bi, da su ostale, bila katastrofalna za nas. One nisu ostale tu svojom krivnjom, ali situacija nikome nije bajna. Na svu sreću, ispao je najbolji mogući ishod, a sigurno je dobro i znati kako je grad pripremljen. I da se imate kome obratiti”, pohvalila je dežurne službe splitska iznajmljivačica.

Exit mobile version