TURIZAM I KORONA

Ima li ipak nade za turističku sezonu? Ključan faktor mogao bi biti – automobil

Idi na originalni članak
Photo:Goran Kovacic/PIXSELL

Povoljna epidemiološka slika Hrvatske potencijalno će privući veći broj stranih gostiju

Oglas

Jadran je popularna destinacija i prvi izbor za ljetovanje većini Slovenaca, Mađara i Poljaka, ali i Česim, Njemcima i Austrijancima. Usprkos potpunoj zatvorenosti države, čak ni Talijani nisu u potpunosti odustali od te ideje.

S obzirom da je epidemiološka slika u Hrvatskoj trenutno poprilično dobra, nešto bi se ipak moglo dogoditi u turističkoj sezoni, piše Večernji list.

“To i činjenica da se do nje može automobilom daje prednosti koje bi mogle donijeti određeni promet u drugom dijelu sezone iz Njemačke, budući da je upozorenje tamošnje vlade o putovanjima u inozemstvu na snazi do 14. lipnja. Ali, od tri milijuna Nijemaca koji su lani bili kod nas, gotovo 1,5 milijuna došlo je u kolovozu i kasnije. Ako se tada bude moglo putovati i ako nas posjeti polovina od lanjskog broja, dio ćemo sezone spasiti”, izjavio je šef HTZ-a za Njemačku Romeo Draghicchio.

Što se tiče vikendica i zakupljenih kamp-parcela u Hrvatskoj, na Slovence otpada čak 110.000. Slovenci svakako planiraju doći, ali bilo bi nezahvalno brojke uspoređivati sa rekordnih 11 milijuna noćenja u prošloj godini, objasnila je direktorica slovenskog ureda HTZ-a Metka Bradetić.

Slična je situacija sa Poljskom i Mađarskom, dok ugostitelji puno nade polažu u Austrijance.

“U slučaju otvaranja granica, Hrvatska će za Mađare biti i inozemna destinacija broj jedan”, poručla je Ivana Herceg, direktorica HTZ-a u Mađarskoj.

Najnovije prognoze govore da će češki turisti najprije krenuti u Austriju i Slovačku, a onda i u Hrvatsku i još neke zemlje. Španjolska, Francuska i Italija nisu na popisu, otkrio je HTZ-ov direktor za Češku Dubravko Miholić.

Čini se da je najvažniji faktor, uz stabilnost epidemiološke slike, pristup automobilom. To potvrđuje Kristijan Staničić iz nacionalne turističke organizacije koji usprkos krizi s “blagim optimizmom gleda prema ljetu” te spominje moguće promocije na “bliskim tržištima dostupnim automobilom”, piše Večernji list.

Exit mobile version