'NAČIN OGLAŠAVANJA'

Video |Influenceri sve traženiji na tržištu. Otkrili smo čari ovoga posla i cijene objava na društvenim mrežama

Idi na originalni članak

Oni su influenceri, sve su traženiji, a neki zarađuju nezamislive cifre. Program za influencere postoji od lani na privatnom zagrebačkom veleučilištu. Otkrili smo čari ovoga posla, ali i ono najzanimljivije, cijene objava na društvenim mrežama

Oglas

Lifestyle i travel influencerica Andrea Trgovčević prije šest godina uplovila je u svijet influencera, a sad na Instagramu ima više od 100 tisuća pratitelja. Kako nam je ispričala, sve je krenulo s putovanjima, a pozitivni komentari na društvenim mrežama bili su vjetar u leđa za biznis. Uopće je ne čudi što je influencer sve traženije zanimanje.

“Dapače, svi vole i profitiraju od novog načina oglašavanja jer zasigurno trend ne bi rastao do te razine do koje raste da nema obostrane koristi”, rekla je Trgovčević.

Njih više od 90 tisuća bira pratiti influencericu Paulu Sikirić. Mnogi ne žele niti među sobom govoriti o kretanju cijena po objavi sadržaja.

“Valjda zato da se ne bi rušili cijene ili netko naplatio više ako taj drugi može zaraditi više, ne znam koji su sve razlozi”, kazala je Sikirić.

Razlozi postoje, a cijene variraju.

“Naravno cifre neću iznositi tu jer postoje ugovori koji te drže jer ne smiješ. Može se 200,300 eura za početak početaka, a cifre se penju do par tisuća eura kad klijent dođe i traži. Ne govorimo o jednoj objavi, već o paketu objava, kampanji”, pojasnila je Sikirić.

Na Zavodu za zapošljavanje ne prate trendove. Naime, ne postoji kategorija posla influencer. Zato ih prate marketinške i PR agencije.

Direktor agencije za marketing Petar Tanta rekao je: “Generacije koje su rođene poslije 2004. godine ne znaju za život bez interneta. Na društvenim mrežama postoje određeni ljudi koji formiraju njihovo mišljenje. Ti ljudi se zovu influenceri i zapravo su oni dobar marketinški kanal jer u vrlo kratkom vremenu mogu doći do određene ciljane publike.”

Kako su nam rekle influencerice Trgovčević i Sikirić, iza svega što pratitelji vide puno je rada, a predrasudama su se naučile nositi.

Trgovčević je kazala: “Iako ljudi danas misle da biti content kreator je vrlo jednostavno, uzeti telefon, poslikati telefon i ići dalje. Potpuno samostalno smišljamo i izrađujemo sadržaj.”

Sikirić je ispričala: “Jednom sam uzela 10 dana slobodno i izgubila tri, četiri tisuće followera. Ako od toga živiš, ti si to ne možeš i ne smiješ dopustiti.”

Na globalnoj je razini jedna od najpoznatijih influencerica i reality zvijezda Kim Kardashian. Ima više od 300 milijuna pratitelja, a lani je po objavi zaradila od nevjerojatnih 600 tisuća do čak milijun dolara, prenosi Danas.hr.

Exit mobile version