DISKRIMINACIJA ILI...?

Konobar joj odbio poslužiti kavu jer turisti piju samo koktele: ”Rekao je da ne poslužuje kave nakon 13 sati”

Photo: Miranda Cikotic/PIXSELL

Ako ste domaći na splitskoj plaži Kašjuni i želite popiti kavu, očito ćete morati paziti i na to koliko je sati prije nego ju naručite. 

Gospođa iz Splita je u ranim popodnevnim satima pokušala uzeti kavu za van, no njezinu narudžbu je odbio konobar, pišu Vijesti.hr

“Konobar mi je odbio poslužiti kavu uz objašnjenje kako kave nema. Na moj upit kako je nema, a aparat pun zrna kave se nalazi ispred mojih očiju, odbili su odgovoriti”, ispričala je Splićanka za Dalmaciju danas.

Razgovor s voditeljem ugostiteljskog objekta

“Inzistirala sam na objašnjenju voditelja zbog čega ne mogu dobiti kavu. Dobila sam odgovor da ne kuhaju kavu iza 13 sati, zbog velike gužve turista koji preferiraju koktele.

VIDEO DANA:

Pokušala sam mu objasniti da je za vrijeme našeg razgovora, koji je trajao više od 5 minuta, mogao pripremiti kavu”, dodala je ogorčena Splićanka.

“Da, prioritet su nam strani turisti”

Upitala ih je znači li to da su sada prioritet strani turisti, a ne domaći, jasno je odgovorio da.

Vlasnik ugostiteljskih objekata i koncesionar tvrdi nešto sasvim drugo.

“Moramo kazati da je riječ o netočnoj informaciji plasiranoj od strane gnjevnih građana odnosno posjetitelja plaže Kašjuni čiji smo koncesionari te nam je plaža Ugovorom o koncesiji dodijeljena na gospodarsko upravljanje.

Kao ugostiteljska tvrtka s dugogodišnjim iskustvom iznad svega poštujemo svakog gosta bez razlike da li je domaći ili strani. Na plaži su dva beach bara te ako se zbog velikih gužvi koje su nas svih iznenadile u ovoj turističkoj sezoni kava ne služi na jednom od objekata sigurno se služi na drugom objektu u neposrednoj blizini”, odgovaraju.

Navode kako gospođa samo njoj znanih razloga plasira u medije netočne i u najmanju ruku zlonamjerne informacije te kako ju je djelatnik u beach baru uljudno zamolio da sačeka jer imamo jako veliku gužvu i manjak kadra.

Na kraju možemo zaključiti, a što je i naše zlatno pravilo, da se svakom gostu obraćamo s maksimalnim poštovanjem bez razlike da li je domaći ili strani te se ograđujemo od zlonamjernih komentara i informacija.

Da li bi ste objavili članak o redu na blagajni u trgovačkom centru gdje se ispred domaćeg kupca nalazi 15 stranih kupaca? Da li domaći kupac ima prednost ispred stranih u redu čekanja?”, odgovorio je za Dalmaciju danas.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari