VJEČNO PITANJE

Kupac je uvijek u pravu. Ili nije? Što učiniti kada je jedna cijena na polici, a druga na blagajni?

Ilustrativna fotografija

‘Ljudske greške’ kako ih nazivaju iz uprave poslovnice, često izazivaju reakcije potrošača. Oduvijek se postavlja pitanje tko je u pravu kada se pojave dvije cijene za isti artikl, a uprava jedne poslovnice objasnila je kakva prava imaju kupci

Trgovački lanci u Hrvatskoj imaju naviku praviti greške u dvojnim cijenama, pa je tako Facebook profil ‘Halo inspektore’ naišao na jednu te ju javno objavio.

Snickers čokoladice u prodavaonici imaju dvije cijene. Na polici su 0.90 eura, a na blagajni 1,05.

Potrošači su već naviknuli na ovakvu praksu, a Uprava Konzuma poslala je svoj odgovor.

“Prije svega, ispričavamo se na neugodnom iskustvu koje je kupac doživio u našoj prodavaonici. Dogodila se ljudska greška s naše strane zbog pozicioniranja istog artikla na više pozicija, koja je isti dan i ispravljena”, napisali su.

Kupci imaju svoja prava s kojima možda nisu upoznati, a iz njihove službe naglasili su da kupac ima pravo na kupovinu proizvoda na kojem je napravljena takva pogreška u iznos u od 50 posto pune cijene.

Facebook korisnici dijelili su svoja iskustva u komentarima, a jedan korisnik napisao je da je doživio istu situaciju gdje se blagajnica prepirala te istrgnula nižu cijenu s police i rekla da te cijene više nema.

Drugi korisnik napisao je da je sve stvar komunikacije i pristupa.

“Milijardu puta sam platio drugačiju cijenu i nikada, ali nikada nisam radio scene. Ili sam vratio artikl ili su mi same blagajnice vratile razliku”, komentirao je, prenosi Danas.hr.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari