VJEČNO PITANJE

Kupac je uvijek u pravu. Ili nije? Što učiniti kada je jedna cijena na polici, a druga na blagajni?

Idi na originalni članak
Ilustrativna fotografija

‘Ljudske greške’ kako ih nazivaju iz uprave poslovnice, često izazivaju reakcije potrošača. Oduvijek se postavlja pitanje tko je u pravu kada se pojave dvije cijene za isti artikl, a uprava jedne poslovnice objasnila je kakva prava imaju kupci

Oglas

Trgovački lanci u Hrvatskoj imaju naviku praviti greške u dvojnim cijenama, pa je tako Facebook profil ‘Halo inspektore’ naišao na jednu te ju javno objavio.

Snickers čokoladice u prodavaonici imaju dvije cijene. Na polici su 0.90 eura, a na blagajni 1,05.

Potrošači su već naviknuli na ovakvu praksu, a Uprava Konzuma poslala je svoj odgovor.

“Prije svega, ispričavamo se na neugodnom iskustvu koje je kupac doživio u našoj prodavaonici. Dogodila se ljudska greška s naše strane zbog pozicioniranja istog artikla na više pozicija, koja je isti dan i ispravljena”, napisali su.

Kupci imaju svoja prava s kojima možda nisu upoznati, a iz njihove službe naglasili su da kupac ima pravo na kupovinu proizvoda na kojem je napravljena takva pogreška u iznos u od 50 posto pune cijene.

Facebook korisnici dijelili su svoja iskustva u komentarima, a jedan korisnik napisao je da je doživio istu situaciju gdje se blagajnica prepirala te istrgnula nižu cijenu s police i rekla da te cijene više nema.

Drugi korisnik napisao je da je sve stvar komunikacije i pristupa.

“Milijardu puta sam platio drugačiju cijenu i nikada, ali nikada nisam radio scene. Ili sam vratio artikl ili su mi same blagajnice vratile razliku”, komentirao je, prenosi Danas.hr.

Exit mobile version