NOVA ISKUSTVA

Ljubav u doba ‘korone’: Drastično porastao broj virtualnih upoznavanja, a uskoro stižu inovacije

Screenshot:TInder

Za novu generaciju poanta online upoznavanja nije samo u organizaciji susreta uživo, već i u samom online iskustvu

Izvršni direktor Tindera za BBC je otkrio da je koronavirus imao dramatičan učinak na način korištenja te aplikacije za upoznavanje putem interneta. Ipak, napomenuo je da bi promjene mogle odgovarati planovima koje je imao za platformu

Pandemija koronavirusa, baš kao i život u izolaciji, donijeli su pozitivne, ali i negativne posljedice na poslovanje platformi za usluge ”online datinga”. Izvršni direktor Tindera Elie Seidman, izjavio je da korištenje aplikacije raste, što su potvrdile i druge tvrtke koje se bave razvojem sličnih platformi.

Većina prihoda dolazi od pretplate

Korisnici Tindera su 29. ožujka napravili čak tri milijarde swipeova (pokreta po ekranu kojima korisnik označava sviđa li mu se ili ne ponuđeni potencijalni partner/ica), što je do sada najveći zabilježeni broj ”swipeova” u jednom danu. U razdoblju od sredine veljače do kraja ožujka u Velikoj Britaniji broj razgovora po danu popeo se za 12 posto. Ipak, izolacija utječe na ekonomiju pa su korisnici manje spremni na trošenje. To nije dobra vijest za Tinder koji je besplatan, a ovisi o pretplati za posebne usluge. Većina prihoda dolazi od šest milijuna pretplatnika koji plaćaju takozvanu ”zlatnu uslugu”. Stopa takvih korisnika pala je uvođenjem izolacijskih mjera.

”Zabrinut sam za ekonomsku situaciju našeg društva i utjecaj koji će ona imati na naše korisnike”, komentirao je Seidman. Tinder je instaliran više od 340 milijuna puta od 2012. godine kada je predstavljen javnosti.

Neizvijestan ekonomski učinak

Podaci kompanije pokazuju da nove prijave za pretplatu kreću ondje gdje su mjere karantene počele popuštati.

”Kako vrhunac krize prolazi, tako u Sjedinjenim Američkim Državama, državu po državu, uočavamo povratak korisnika pretplate”, istaknuo je Seidman.

Slične platforme koje nude besplatnu prijavu primijetile su istovjetne posljedice tijekom karantene.

”Vidjeli smo porast u aktivnosti. Podudaranja korisnika porasla su za 15 posto, a broj poslanih poruka za 10 posto”, izjavila je Charlie Lester iz platforme The Inner Circle, ali i dodala da je manji broj korisnika spreman na plaćanje.

Seidman je naglasio da će se cjelokupni ekonomski učinak koronavirusa na poslovanje Tindera moći vidjeti tek nakon drugog ili trećeg financijskog kvartala, odnosno, kada se razjasni globalni utjecaj krize.

Inovacije na Tinderu

Upitno je i hoće li virtualni spojevi putem video poziva izgubiti na popularnosti jednom kada kontakti uživo budu omogućeni. Platforme poput eHarmony, OKCupid i Match zabilježile su veliki porast video spojeva.

Seidman je napomenuo da Tinder također planira uvođenje opcije video spojeva u lipnju. Funkcionirat će na način da obje strane moraju pristati na video poziv, a opcija će biti besplatna.

Također, Seidman je rekao da je situacija s koronavirusom samo ubrzala neke od generacijskih promjena u korištenju platforme, a koje je kompanija proučavala unutar svojih fokus grupa.

”Osamnaestogodišnjaci koji se sada priključuju aplikaciji, za razliku od onih iz 2012., odrasli su s društvenim mrežama i percipiraju virtualni svijet kao nešto posve prirodno”, objasnio je Seidman.

Za ovu generaciju poanta on line upoznavanja nije samo u organizaciji susreta uživo, već i u samom online iskustvu. Iz tog razloga, Tinder je odlučio da fokus aplikacije bude dogovor za češće druženje na internetu. Riječ je o virtualnim prostorima i događanjima gdje se ljudi mogu poznati i povezati na platformi.

”Digitalni život postaje jednako važan kao i socijalni život u stvarnom svijetu”, opisao je Seidman novu generaciju korisnika.

U svijetu u kojem se nastavlja mjera socijalnog distanciranja, ovakav način odlazaka na spojeve morat će, u određenoj mjeri, prihvatiti i starije generacije.

Vijesti.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari