Unatoč tome što se sve češće spominje usporavanje gospodarstva prve sile EU, Njemačke željeznice očajnički traže osoblje
Prema trenutnim procjenama ta će kompanija kroz sljedećih pet godina morati zamijeniti čak polovicu od 200.000 zaposlenika, piše Bild, a prenosi Novac.hr.
Martin Seiler, voditelj ljudskih resursa Njemačkih željeznica, pojasnio je da bi do kraja 2019. godine kompanija trebala zaposliti čak 24.000 novih zaposlenika. Istu brojku pridošlica uprava očekuje i sljedeće godine.
Istovremeno, njemačka savezna vlada zbog ambicioznog paketa protiv klimatskih promjena planira povećati investicije u željeznice, pa će se u tom sektoru otvoriti dodatnih 8.000 radnih mjesta.
Njemačke željeznice trenutno, prije svega, traže vozače vlakova te uslužno i informatičko osoblje, ali i građevinske te elektro inžinjere. Buduće generacije vlakova trebale bi biti ‘preciznije’ i ‘robusnije’, kako bi se spriječilo neželjna kašnjenja i otkazivanja.
Vozači lokomotiva u prosjeku zarade 38.000 eura godišnje, no njihova plaća može doseći i 50.000 eura. Prihodi konduktera kreću se od 34.000 do 46.000 eura godišnje (u bruto iznosu), dok službenici u željezničkim restoranima zarade između 33.000 i 37.000 eura godišnje.
Djelatnici službe za korisnike ostvare godišnji prihod između 34.000 te 46.000 eura godišnje, dok putnički savjetnici i prodavači karata mogu zaraditi do 39.000 eura.
Graditelji pruga prosječno uprihode do 42.000 eura bruto, a njihova plaća ovisi o radnom iskustvu i naknadama za rad praznicima, nedjeljama i u noćnim smjenama. Tehničari za kontrolu i sigurnost u prosjeku zarade najveću godišnju plaću koja se može popeti i do 52.000 eura, a oko tog iznosa kreću se i dispečeri zaduženi za kontrolu puta željeznica, čija je uloga usporediva s kontrolorima leta, piše Novac.hr.
Vijesti.hr