'HRVATSKA NAS PLJAČKA'

Njemački medij: ‘Hrvatska nas pljačka! 5 eura za kuglicu sladoleda!’ Podijelili su s čitateljima još nekoliko primjera

Photo: Goran Kovacic/PIXSELL

Njemački RTL navodi da je u Hrvatskoj sve poskupjelo te se pitaju hoće li Lijepa naša biti samo za one dubokog džepa

Njemački RTL objavio je članak pod naslovom “Hrvatska nas pljačka! 5 eura za kuglicu sladoleda” u kojem se razmatra mogućnost da ljetovanje u Hrvatskoj postane rezervirano samo za one bogate. Također, pišu o tome kako su porasle cijene i u restoranima.

“Ako pogledate poskupljenja, Hrvatska bi ubrzo mogla postati mjesto za odmor samo za one s dubljim džepom. Samo za kuglicu sladoleda turisti moraju duboko zavući ruku u džep. Ali to nije sve”, piše RTL dodajući kako je u Hrvatskoj sve skuplje.

“Španjolska i Italija nekad su bile najpopularnije turističke destinacije, ali sad je Hrvatska postala jedno od najpopularnijih mjesta za odmor, ponajviše zato jer se dugo smatrala najjeftinijom. No sada je i u Hrvatskoj postalo prilično skupo”.

Naveli su kako je kuglica sladoleda u Dubrovniku 5 eura, u Rovinju burger 22 eura, a u Šibeniku deci Aperol Spritza 11 eura. U članku istražuju uzročnike ovog rasta cijena. Navode kako će neki turisti u budućnosti vjerojatno potražiti jeftiniju alternativu ostanu li cijene takve. U članku su spomenuli i rovinjskog gradonačelnika Marka Paliage koji je navodno rekao: “Pretjerali smo s cijenama.”

Nadalje pišu da je jedan od razloga povećanja cijena visoka stopa inflacije u Hrvatskoj u usporedbi s drugim zemljama Europske unije. Tvrde da se i dalje vide posljedice pandemije, a do povećanja cijena došlo je i zbog uvođenja eura.

RTL piše kako su i u Njemačkoj cijene kuglice sladoleda visoke.

“Bilo u slastičarni u Njemačkoj, u nekoj drugoj zemlji ili na odmoru u Hrvatskoj, ukusni koktel ili osvježavajući sladoled za neke će ove godine biti luksuz”, prenosi Net.hr.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari