
Turisti na popularnom španjolskom otoku ostali su neugodno iznenađeni nakon što su na računu iz restorana primijetili stavku od dva eura – i to za predjelo koje nikada nisu ni naručili!
Na računu je neobična naplata bila navedena pod šifrom “nema predjela”, a zbunjeni gosti ubrzo su shvatili da je riječ o dodatnoj naknadi jer su, navodno, preskočili prvi slijed. Kada su zatražili objašnjenje, naišli su na pravu farsu – jedan konobar je tvrdio da ne razumije engleski, dok se druga djelatnica pravila da ne zna ništa o spornoj stavci.
Na kraju su im ipak vratili dva eura i ispričali se, no incident je već podigao prašinu među turistima i lokalnim medijima. Vlasnik restorana nije želio komentirati situaciju.
Lokalna agencija za zaštitu potrošača reagirala je brzo, poručivši kako je ovakva praksa nezakonita i potpuno neprihvatljiva: „Ako gost nije naručio određeno jelo, restoran to ne smije naplaćivati. To je kršenje prava potrošača.“
Slučaj je izazvao burne reakcije na društvenim mrežama, a mnogi komentiraju da se radi o još jednom pokušaju da se od turista izvuku dodatni novci na granici prijevare, doznaje Net.hr.