VIDI TI NJIH

Nov način pljačkanja uoči sezone? Restoran gostima naplatio kaznu za nenaručeno predjelo!

Foto: Pexels, ilustracija

Turisti na popularnom španjolskom otoku ostali su neugodno iznenađeni nakon što su na računu iz restorana primijetili stavku od dva eura – i to za predjelo koje nikada nisu ni naručili!

Na računu je neobična naplata bila navedena pod šifrom “nema predjela”, a zbunjeni gosti ubrzo su shvatili da je riječ o dodatnoj naknadi jer su, navodno, preskočili prvi slijed. Kada su zatražili objašnjenje, naišli su na pravu farsu – jedan konobar je tvrdio da ne razumije engleski, dok se druga djelatnica pravila da ne zna ništa o spornoj stavci.

Na kraju su im ipak vratili dva eura i ispričali se, no incident je već podigao prašinu među turistima i lokalnim medijima. Vlasnik restorana nije želio komentirati situaciju.

Lokalna agencija za zaštitu potrošača reagirala je brzo, poručivši kako je ovakva praksa nezakonita i potpuno neprihvatljiva: „Ako gost nije naručio određeno jelo, restoran to ne smije naplaćivati. To je kršenje prava potrošača.“

Slučaj je izazvao burne reakcije na društvenim mrežama, a mnogi komentiraju da se radi o još jednom pokušaju da se od turista izvuku dodatni novci na granici prijevare, doznaje Net.hr.

Iz naše mreže
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari