Opatijski hotel svalio krivnju na Čeha koji je poginuo na balkonu: no, je li hotel u takvu stanju mogao dobiti odobrenje za rad

Idi na originalni članak

Hotel je u stečajnom postupku koji je završen, pa bi nakon ovogodišnje turističke sezone stečajni upravitelj trebao krenuti u prodaju tog objekta.

Oglas

Iako policijska istraga još nije završena oko smrti češkog turista, 46-godišnjeg Miroslava Mizera, koji je u utorak oko 22 sata umro zbog višestrukih ozljeda vrata, grudnog koša i trbuha koje su bile smrtonosne jer je na njega pao 200-tinjak kilograma težak komad betonske ograde opatijskog hotela Belvedere za koju je prethodno vezao ležaljku, uprava Liburnia Riviera hotela, u čijem je sastavu i oronuli opatijski hotel, iznijela je svoje viđenje nesreće, piše Jutarnji list.

U svom priopćenju uprava hotela od sebe je otklonila bilo kakvu odgovornost.

“Prema do sada utvrđenim činjenicama, gost je na balkonu sobe zavezao svoju improviziranu ljuljačku od špage i platna u kojoj se namjeravao ljuljati. Nakon toga je ili skočio na nju ili se u njoj snažno zaljuljao ili je netko skočio na njega dok je bio u toj improviziranoj ljuljačci ili je zbog nekog drugog razloga proizvedena sila, zbog čega se na njega prevrnula cijela betonsko-kamena bočna balkonska ograda i pala mu na glavu. Od udarca betonske ograde u glavu gost je na balkonu odmah preminuo”.

U priopćenju uprave hotela ističu se čak četiri moguća uzroka smrti češkog turista. Priopćenje riječke policije koje je objavljeno u četvrtak ne dovodi u sumnju da je smrt češkog turista posljedica nesretnog slučaja te da nema elemenata kaznenog djela:

“Na temelju utvrđenih činjenica, ističemo kako je češki državljanin nastradao dok se nalazio na balkonu jednog opatijskog hotela te je dio betonske ograde pao na njega, a što je imalo za posljedicu smrtno stradavanje.

Hotel Belvedere, odnosno cijeli hotelski kompleks trenutačno u stečajnom postupku koji je završen, pa bi nakon ovogodišnje turističke sezone stečajni upravitelj trebao krenuti u prodaju tog objekta.

Zato se i postavlja pitanje je hotel u takvu stanju mogao dobiti i odobrenje za rad, a ako ga je već i dobio, jesu li se u upravi hotela s obzirom na stanje mogli na neki način potruditi da goste upozore na opasnosti koje ih vrebaju, piše Jutarnji list.

Vijesti.hr

Exit mobile version