PROMISLITE PRIJE

Ova internetska trgovina rekla je dosta: Za prvi prekršaj ide opomena, a onda slijedi blokada

Ilustrativna fotografija: Pexels

Kupci koji učestalo vraćaju narudžbe prvo će dobiti e-mail upozorenja, u kojem im se objašnjava da je njihovo ponašanje neuobičajeno i traži se promjena

Internetski trgovac Zalando uvodi stroža pravila za korisnike. Oni koji prečesto vraćaju kupljenu robu mogli bi ostati blokirani i do godinu dana. Dok se takva praksa ranije provodila diskretno, tvrtka je sada službeno objavila nova pravila, prenosi Fenix.

Navode kako je stopa povrata oko 50 posto. Još u proljeće skratili su rok za povrat sa 100 na 30 dana. Kupci koji su među najčešćima u povratima već su osjetili posljedice, no kriteriji tada nisu bili jasno određeni. Sada su svi uvjeti objavljeni na službenoj stranici Zalandova web shopa.

Prvo upozorenje, a onda zabrana

Kupci koji učestalo vraćaju narudžbe prvo će dobiti e-mail upozorenja, u kojem im se objašnjava da je njihovo ponašanje neuobičajeno i traži se promjena. Ako se to ponašanje nastavi, Zalando može ograničiti funkcije korisničkog računa.

U najstrožem slučaju, račun se može blokirati na 12 mjeseci! Tijekom tog razdoblja korisnici ne mogu ništa naručiti, ali i dalje mogu vratiti proizvode iz prethodnih narudžbi.

Iz Zalanda naglašavaju da je ovakvih korisnika samo mali broj. Kako bi se broj povrata smanjio, tvrtka ulaže u tehnološke inovacije poput 360° fotografija, video prikaza proizvoda i virtualnih kabina za isprobavanje, sve s ciljem smanjenja pogrešnih kupovina, prenosi Net.hr.

Iz naše mreže
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari