
Kupci koji učestalo vraćaju narudžbe prvo će dobiti e-mail upozorenja, u kojem im se objašnjava da je njihovo ponašanje neuobičajeno i traži se promjena
Internetski trgovac Zalando uvodi stroža pravila za korisnike. Oni koji prečesto vraćaju kupljenu robu mogli bi ostati blokirani i do godinu dana. Dok se takva praksa ranije provodila diskretno, tvrtka je sada službeno objavila nova pravila, prenosi Fenix.
Navode kako je stopa povrata oko 50 posto. Još u proljeće skratili su rok za povrat sa 100 na 30 dana. Kupci koji su među najčešćima u povratima već su osjetili posljedice, no kriteriji tada nisu bili jasno određeni. Sada su svi uvjeti objavljeni na službenoj stranici Zalandova web shopa.
Prvo upozorenje, a onda zabrana
Kupci koji učestalo vraćaju narudžbe prvo će dobiti e-mail upozorenja, u kojem im se objašnjava da je njihovo ponašanje neuobičajeno i traži se promjena. Ako se to ponašanje nastavi, Zalando može ograničiti funkcije korisničkog računa.
U najstrožem slučaju, račun se može blokirati na 12 mjeseci! Tijekom tog razdoblja korisnici ne mogu ništa naručiti, ali i dalje mogu vratiti proizvode iz prethodnih narudžbi.
Iz Zalanda naglašavaju da je ovakvih korisnika samo mali broj. Kako bi se broj povrata smanjio, tvrtka ulaže u tehnološke inovacije poput 360° fotografija, video prikaza proizvoda i virtualnih kabina za isprobavanje, sve s ciljem smanjenja pogrešnih kupovina, prenosi Net.hr.







