DM

POGLEDAJTE CIJENE! Drogerijski div znatno jeftiniji u Njemačkoj, neke stvari plaćamo i duplo skuplje!

Photo: Davor Visnjic/PIXSELL

Pa tako pasta za zube u Hrvatskoj košta 3 eura i 95 centi, a isti brend u Njemačkoj košta 2,45 eura. To je razlika od čak 61 posto

Agencija Pixsell objavila je infogram u kojem uspoređuje cijene proizvoda dm drogerije u Hrvatskoj i Njemačkoj. Začudo, podosta proizvoda u Hrvatskoj je gotovo duplo skuplje.

Značajne razlike u cijenama primjetne su kod proizvoda za njegu i čišćenje. Primjerice, gel za čišćenje lica u Hrvatskoj je čak 76 posto skuplji nego u Njemačkoj. Slična situacija primjećena je i kod drugih proizvoda – tekući sapun u Hrvatskoj je skuplji za 46 posto.

Tako pasta za zube u Hrvatskoj košta 3 eura i 95 centi, a isti brend u Njemačkoj košta 2,45 eura. To je razlika od čak 61 posto.

Čokoladica od riže košta 1,95 eura, a u Njemačkoj je 95 centi – Hrvati je plaćaju čak 105 posto skuplje.

Infografika prikazuje cijene u trgovinama dm-a u Hrvatskoj i Njemačkoj. Gotovo svi proizvodi skuplji su u Hrvatskoj, a neki proizvodi skuplji su i 100 posto Photo: Marko Picek/PIXSELL

Poslan je upit upravi dm-a kako bi objasnili vrtoglavu razliku u cijenama. Kako kažu, razlika u cijenama rezultat je različitih uvjeta poslovanja u pojedinim državama, poput broja prodavaonica, troškova logistike i transportnih ruta.

“Odstupanja u cijenama isključivo su rezultat različitih uvjeta poslovanja na pojedinim tržištima te na njih utječu brojni faktori. Primjerice, manja mreža prodavaonica nepovoljnija je u smislu troškova logistike, najma i ostalih operativnih troškova. Također, u Hrvatskoj dm posluje po drugačijim uvjetima i ima drugačije transportne rute, nabavne cijene i dobavljače, a na razliku u cijenama utječu i različiti sustavi u području naknada i poreza. Primjerice, opća stopa PDV-a u Njemačkoj niža je od one u Hrvatskoj”, objasnio je Ivan Horvat, voditelj marketinga i OCR-a dm-a za regiju Adria.

Također, proizvodi namijenjeni različitim tržištima trebaju biti prilagođeni zakonima tih zemalja, što znači dodatne troškove za prilagodbu deklaracija i logistiku.

“Dobavljači dm-a često moraju prilagoditi proizvode koji su deklarirani na njemačkom ili nekom drugom jeziku, a koji su namijenjeni za tržište srednje i istočne Europe te ih uskladiti sa zakonskim regulativama koje se razlikuju po zemljama što zahtjeva i dodatne logističke procese. Navedeno vrijedi i za proizvode dm-ovih robnih marki”, rekao je Horvat, piše Net.hr.

Iz naše mreže
Preporučeno
video dana
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari