Pripazite na oglase za nagradne igre za mobitele, računala, brendiranu robu!

Foto: Ilustracija

Oglasi za lažne nagradne igre pozivaju potencijalne korisnike na sudjelovanje u nagradnim igrama ili ih obavještavaju o već osvojenoj nagradi

Hrvatska udruga banaka (HUB) upozorava građane te savjetuje da s povećanim oprezom provjere vjerodostojnost organizatora online nagradnih igara, kao i izvor objave.

U posljednje vrijeme na stranicama društvenih mreža i internetskih portala, te putem e-mail-ova korisnika, pojavljuju se oglasi za lažne nagradne igre koji pozivaju potencijalne korisnike na sudjelovanje u nagradnim igrama ili ih obavještavaju o već osvojenoj nagradi. U većini slučajeva nagradne igre vezane su za osvajanje mobilnih uređaja, računala, brendirane robe i slično.

Otvaranjem poveznice na takvim oglasima od korisnika se traži unos osobnih podataka i podataka o platnoj kartici potrebnih za registraciju, a nakon unosa podataka i prihvaćanja uvjeta nagradne igre, podaci se zloupotrebljavaju za neovlaštene transakcije.

S ciljem zaštite od prijevara i neželjenih troškova HUB preporučuje:

  • prilikom objava o nagradnim igrama, provjerite vjerodostojnost izvora objave;
  • ne nasjedajte na nikakve nagradne igre u kojima se od vas traži da šaljete podatke o svojoj platnoj kartici, bankovnom računu, presliku osobne iskaznice ili drugih dokumenata;
  • na društvenim mrežama detaljno provjerite profil s kojeg se objavljuje nagradna igra;
  • nemojte sudjelovati u nagradnim igrama na internetskim stranicama koje nisu sigurne – ukoliko se stranica otvara s početnim slovima “http” umjesto “https”;
  • koristite sigurne načine povezivanja na internet (javne mreže mogu biti rizične).

Detaljne informacije o zaštiti prilikom korištenja interneta, možete pronaći na: https://www.hub.hr/hr/sigurnost-na-internetu/novosti.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari