VELIKI PROPUST

Procurile informacije s čak 235 milijuna profila na YouTubu, TikToku i Instagramu

Foto: Pixabay

Još uvijek nije poznato koliko su dugo ovi podaci bili dostupni i je li ih netko mogao zloupotrijebiti

Tvrtka koja prodaje podatke s društvenih mreža oglašivačima javno je izložila informacije s čak 235 milijuna profila s YouTubea, TikToka i Instagrama prenosi The Independent.

Procurile brojne informacije

Social Data, kompanija koja prodaje podataka o “influencerima” marketinškim tvrtkama, navodno je upravljala bazom podataka koja nije bila osigurana nikakvom lozinkom ili ovjeravanjem autentičnosti.

Podaci uključuju imena, informacije o kontaktu, osobne informacije te slike i statistike vezane za broj pratitelja.

S mrežne stranice Comparitecha, portala koji se bavi tehnologijom i tehnološkim uslugama, javljaju da su procurile i dodatne informacije o tim profilima poput broja pratitelja, uključenosti na pojedinoj društvenoj mreži, rast broja pratitelja, omjer publike po spolu i dobi te podaci o njihovoj lokaciji i like-ovima.

Istražitelj za sigurnost Bob Diachenko kazao je da je uspio razotkriti čak tri identične kopije izloženih podataka početkom ovog mjeseca.

Problemi od prije

Prema podacima koje je iznio Comparitech, tvrtka odgovorna za nezaštićenu bazu podataka je Deep Social, a ona je trenutno zatvorena. Kada je Comparitech iznio obavijesti o kršenju sigurnosnih protokola, ovlasti za objavljivanje informacija prenijete su na Social Data.

Direktor za tehnologiju pri Social Data priznao je izloženost podataka i srušio server u roku od tri sata, ali tvrtka ipak poriče vezu s Deep Socialom.

Video dana: