“Ri/Generator, Izađi i glasaj 2015” – Sučeljavanje političkih protivnika izazvalo veliki interes javnosti

Idi na originalni članak

Novi list je jučer u zgradi Transadrie na izbornoj javnoj tribini „Ri/Generator, Izađi i glasaj 2015“, sukladno interesu javnosti, sučelio 13 kandidata i političkih protivnika među kojima su se našli predstavnici stranaka i koalicija koji se natječu na predstojećim parlamentarnim izborima. Tako su netom prije izbora pokrenuta ključna i goruća pitanja koja su imala za svrhu građanima pomoći da odluče kome će u nedjelju, 8. studenog dati svoj glas.

Oglas

Na sučeljavanju su sudjelovali kandidati koji su birani prema kriterijima relevantnosti, odnosno realnosti da uđu u Hrvatski sabor, a koji su se odazvali pozivu. To su bili Mario Alempijević (Akcija mladih), Mile Biondić (HKS), Ana Bobinac (ORaH), Josip Borić (HDZ), Željko Jovanović (SDP), Petar Turčinović (Istarski demokrati), Slavko Linić (Uspješna Hrvatska), Ines Strenja Linić (MOST), Ivan Vilibor Sinčić (Živi zid), Giovanni Sponza (IDS), Slavica Šota (Pokret otpora), Vladimir Kapuralin (SRP) te Blaženka Kulić (U ime obitelji – projekt Domovina).

Novinari Novog lista Tihana Tomičić i Davor Mandić naizmjence su kandidatima postavljali pitanja, dok su njihovi politički protivnici mogli koristiti pravo replike. Na samom kraju pitanja je postavljala i publika koja je čitavo vrijeme aktivno i zainteresirano, ali primjereno i civilizirano, pratila trosatno sučeljavanje. Kandidati su tako dobili jedinstvenu priliku da predstave svoj program, kažu što smatraju dobrim i lošim na hrvatskoj političkoj sceni, ali i prozovu i preispitaju međusobna obećanja i namjere.

Sučeljavanje se pokazalo punim pogotkom te je izazvalo veliki interes građana koji su do posljednjeg mjesta ispunili dvoranu Transadrie, a daleko je veći interes zabilježen praćenjem i komentiranjem putem internetskih stranica i društvenih mreža, budući se tribinu moglo pratiti i putem live streama na stranicama Novog lista. Društvenim mrežama medija, stranaka i koalicija tribina je uvelike promovirana, zbog čega je njena praćenost bila velika, ne samo u Rijeci, već diljem Hrvatske.

Namjera izborne tribine bila je potaknuti pozitivne promjene u društvu i potaknuti javnost na reakcije, jer upravo jsu mediji dužni poticati pozitivne promjene u društvu.

Radi se o prvom u nizu od ukupno tri događanja koja će se održati do konca godine, u sklopu velikog jubileja kojim slave 115 godina postojanja. O ostalim događajima građani će biti obaviješteni i na njih pozvani.

Exit mobile version