Porast troškova, nedostatak radnika i energetska kriza u Europi dižu cijene i ski karata
Što prije rezerviraš i uplatiš – to je jeftinije. Dobro to znaju skijaši koji svoj odmor rezerviraju sve ranije jer stiže, cijenom nikad paprenija skijaška sezona. Za RTL su se javili i iz jednog od Hrvatima omiljenog austrijskog skijališta.
Austrija. Italija. Francuska. BiH. Skijaši u punoj brzini već sada rezerviraju popularne destinacije. Najskuplji je naravno hrvatski tjedan.
“To su Katschberg i Nassfeld gdje postoje vrhunski family hoteli. Od Italije Passo Tonale, Marilleva Folgerida i klasičan Kronplatz koji je vrlo tražen”, poručuje Dalibor Čanaglić, voditelj odjela skijanja u turističkoj agenciji.
Tražena je puna oprema za najam – od skija, pancerica do štapova i kaciga.
“Četveročlana obitelj treba izdvojiti za nekakvih tjedan dana 1500 kuna manje više za četiri kompleta”, kazala je Nela Goreta Gombač, voditeljica skijaškog servisa.
Gužva je bila na ski sajmu.
“Cijene su ove godine paprene, to kao nikad stvarno, još nemamo konkretne planove”, tvrdi Mario Žgela iz Županje.
Porast troškova, nedostatak radnika i energetska kriza u Europi dižu cijene i ski karata.
“Otišle su trenutno 10 do 15 posto u odnosu na lani, tu možda i nije kraj, možda će biti još neko povećanje. Ne mogu garantirati kakva će struja biti u prvom i drugom mjesecu”, izjavio je Čanaglić.
Dnevna ski karta bit će 53 eura u poznatoj skijaškoj destinaciji, austrijskom Obertauernu, omiljenom velikom broju Hrvata. Pripremaju se za sezonu od 25. studenog.
“Na neki način mi smo sretnici u Obertauernu jer ne moramo povećati cijene puno za razliku od drugih resorta i mjesta jer većine imamo energije iz prirodnih resursa. Imamo bioenergetski sustav grijanja koji uključuje 80 posto od svih hotela u Obertauernu”, poručio je Mario Siedlar, direktor Turističke zajednice Obertauerna.
A velik je interes već sada i za Jahorinu, u BIH, gdje je ski karta, kažu nam, 25 eura.
“Planina će u punom kapacitetu dočekati ovu zimu unatoč velikim najavama iz skijališta iz Europe da će smanjiti kapacitete zbog uštede energenata, mi na sreću nemamo problem s tim”, tvrdi Jelena Škrba, brand i marketing menadžer u Olimpijskom centru Jahorina.
Dio agencija kaže da bi i unatoč neizvjesnoj zimi, ova sezona mogla biti bolja nego rekordne 2019, iuvještava Donna Diana Prčić za RTL.