U prva četiri mjeseca 2015. čak osam posto više turističkih dolazaka no lani!

Idi na originalni članak
Mali Lošinj

Prema službenim podacima sustava turističkih zajednica na Jadranu i u gradu Zagrebu, od siječnja do travnja 2015. godine ostvareno je 1.1 milijun dolazaka, što je osam posto više nego u istom razdoblju prošle godine, kao i više od 3 milijuna noćenja, što je za šest posto više nego lani.

Oglas

Strani su turisti ostvarili 845 tisuća dolazaka što predstavlja porast od 8 posto i 2,4 milijuna noćenja što predstavlja rast od 5 posto u odnosu na prva četiri mjeseca 2014. godine. Domaći turisti također bilježe rast u dolascima od 8 posto te u noćenjima od 11 posto, priopćili su u utorak iz Turističke zajednice.

– Jako nas veseli činjenica da su turisti s naših tradicionalnih tržišta i dalje u porastu, primjerice turisti iz Austrije rastu za 3 posto, iz BiH za 14 posto, Francuske 1 posto, Mađarske za 14 posto, a za čak 19 posto je porastao broj turista iz Slovenije. Vesele i rezultati s dalekih tržišta jer nas je u ovom razdoblju posjetilo 34 posto više Japanaca, 20 posto više Kanađana, 78 posto više turista iz Kine te 24 posto više iz SAD-a – rekao je ministar turizma Darko Lorencin.

Ministar je dodao kako su ove brojke rezultat dobro planiranih promotivnih aktivnosti na glavnim tržištima koje su provođene krajem prošle i početkom ove godine, kao i dobrog rada na dalekim tržištima.

Najbolji su rezultati, prema udjelu u noćenjima, u prva četiri mjeseca zabilježena u Istri s 267 tisuća dolazaka (3% više) te 914 tisuća noćenja (2% više). Kvarner je na drugom mjestu s 200 tisuća dolazaka (10% više) te 557 tisuća noćenja (9% više).

U travnju je ostvareno ukupno 615 tisuća dolazaka i 1.8 milijun noćenja, što su rezultati na razini prošle godine. Strani su turisti ostvarili 521 tisuću dolazaka i 1,5 milijuna noćenja. U travnju je zabilježen rast turističkog prometa domaćih turista koji su ostvarili poraste u dolascima za 5 posto te u noćenjima za 8 posto.

Od stranih turista, najviše noćenja imaju Nijemci, zatim Slovenci, Austrijanci, Talijani i Bosanci. Veliki porasti u noćenjima bilježe se na dalekim tržištima – japansko tržište ima porast od 30% u noćenjima, korejsko 43%, a američko 41%.

Exit mobile version