Ovogodišnja je posezona rekordna je, barem prema prvim brojkama Hrvatske turističke zajednice. Istražili smo koji su dijelovi bili najposjećeniji, zašto se vraćaju, ali i što zamjeraju
Nakon dvotjednog medenog mjeseca u Hrvatskoj, američki par se vraća kući, no već razmišlja o povratku u našu zemlju.
“Definitivno bi se vratili i to za vrijeme ljeta, da više uživamo u suncu, ali da, definitivno bismo se vratili”, kaže Morgan iz San Diega. Mnogi turisti, poput Kanađanke Liz, biraju posezonu jer su velike vrućine prošle. “Predivno je, radujemo se posjetiti otoke izletničkim brodovima”, ističe.
Na splitskoj Rivi i dalje vlada gužva, kao da sezona nije završila, a jedini znakovi da je ljeto pri kraju su jakne i dugi rukavi. Preliminarni podaci Hrvatske turističke zajednice pokazuju da je posezona vrlo uspješna – u rujnu je ostvareno 2,5 milijuna dolazaka i gotovo 14 milijuna noćenja, što je pet posto više nego lani, i u dolascima i u noćenjima.
“Sam 9. mjesec je znatno bolji i to nas raduje, upravo idemo onim smjerom da se smanji pritisak na glavni dio turističke sezone a da se pokuša povećati broj gostiju u pred i post sezoni”, naglašava Boris Žgomba, predsjednik Udruženja putničkih agencija pri HGK.
I ugostitelji smatraju da je to pravac u kojem Hrvatska treba nastaviti razvijati turizam.
Više o ovoj temi pogledajte u video prilogu kojeg prenosi Danas.hr.







