Nacionalna zrakoplovna kompanija Croatia Airlines u povodu 30. obljetnice svojega prvog komercijalnog putničkog leta pustila u promet snižene karte. Obavijestili su i da će objavu financijskih rezultata za 2020. odgoditi do 31.5.
Nacionalni avioprijevoznik Croatia Airlines obavijestio je putem Zagrebačke burze investicijsku javnost da nije i neće još moći podnijeti godišnji izvještaj za 2020. godinu. Navodeći pritom da se obavijest odnosi na prethodnu od 30. travnja, kad je bio rok za predaju izvještaja o financijskim rezultatima za prošlu godinu, objašnjavaju zašto su odgodili objavu tog dokumenta o poslovanju. I da će ga objaviti do 31. svibnja, piše Poslovni.hr
“Zbog specifičnih izloženosti aviokompanija uzrokovanih pandemijom Covid-19 koje utječu na sadržaj i dosadašnje uobičajene metode revizije poslovanja, još uvijek nije završena revizija poslovanja Društva od odabranog revizora KPMG Croatia”, stoji u današnjoj objavi Croatia Airlinesa.
Od danas je, pak, kompanija, pustila u prodaju 30% jeftinije karte za svoje letove, i to u povodu 30. obljetnice svojeg prvog komercijalnog leta (5. svibnja 1991. na liniji Zagreb-Split), a popust vrijedi ako se aviokarte kupe (neovisno o prodajnim mjestima Croatia Airlinesa – fizičke poslovnice, web stranica, mobilna aplikacija) od 6. do 12. svibnja 2021., dok se ti letovi moraju realizirati od 1. lipnja do 31. prosinca ove godine.
“Popust je moguće ostvariti za domaće i međunarodne letove koji se obavljaju zrakoplovima Croatia Airlinesa (OU operating flights), uz promo kôd 30GODINA. No, popust ne vrijedi na pristojbe zračnih luka i ostale naknade, one se plaćaju u punom iznosu”, navode iz CA.
Državna zrakoplovna tvrtka prošle je godine dijelila sudbinu većine avioprijevoznika u svijetu, jer su im zbog pandemije i nemogućnosti letova i putovanja zrakom praktički “srezana krila” što im je drastično srezalo i prihode. No, CA je i unatoč tome bila u problemima, država je u nju unazad godinu i pol “injektirala”, kroz više navrata, gotovo milijardu kuna. O posljednjem, pojedinačno najvećem iznosu od 600 milijuna kuna pomoći, odlučeno je u prosincu lani, e da bi se CA spasila i sanirala posljedice pandemije.
Još joj je u travnju “zapaprio” i vodeći europski prijevoznik, irski niskobudžetni Ryanair, najavio od lipnja dolazak na zagrebački aerodrom Franjo Tuđman, gdje bi od rujna imao svoju godišnju bazu i odakle bi od početak 2022. nudio 40-ak linija prema europskim destinacijama.
Croatia Airlines na taj je “mamac” nedavno uzvratila najavom pojačanih međunarodnih veza prema gradovima u Europi, iz Zagreba, Splita, Dubrovnika.”Tijekom ljetnih mjeseci planira se dodatno širenje mreže letova iz Zagreba i jadranskih odredišta tvrtke prema europskim metropolama, sukladno čemu bi se putnicima nudila putovanja u 18 europskih i 7 hrvatskih odredišta”, ističu iz CA.