POTPUNO DRUGAČIJA

Video |Veganski hamburgeri, najfinija zrnca kave – tako u Istri izgleda najnovija ponuda za turiste!

Idi na originalni članak

Dašak pedesetih, nove kulinarske delicije ili mjesto za opuštanje uz probrana zrna kave? Zvuči odlično, a tako su zamišljeni novi doživljaji za turiste. Bolja usluga i drukčije iskustvo motivi su za dolazak, ali i povratak u destinaciju

Oglas

Ovo su zrnca koja se prate od berbe preko pečenja do degustacije.

Samo najfinija probrana zrnca stvore – ljubav u šalici!

“Jako dobro što imate tako lijepo vrijeme i možemo uživati na zraku i kultura ispijanja kave je puno bolja”, kaže Frances iz Engleske.

“Kava sama po sebi je puno profinjenija nježnija ima u sebi te neke određene voćne note te s time dokazuje da je zapravo kava ništa drugo doli voće”, tvrdi specijalistica za pića, Gordana Muktić.

Nula kilometara od proizvodnje do stola za burgere! Svi su rađeni ručno od lokalnih namirnica. U trendu – veganski!

“Nema unutra ni jaja, sira, mliječnih proizvoda, isključivo povrće. Znači slanutak odleži jednu noć u hladnoj vodi samelje se stavi se unutra paprika, mrkva, svježe tikvice”, objašnjava kuhar Zoran Gajić.

“Jako je ukusno zaista. Izabrala sam laganu proljetno-ljetnu salaticu i ovo je burger sa sitno kosanom svinjetinom”, kaže Ksenija iz Pule.

I “dečki” su došli na svoje. Ovo je njihovo mjesto opuštanja. Ženama – ulaz zabranjen!

“Najbitnije je da se ona češlja i da se redovito njeguje jer više-manje brada je jača i oštrija dlaka pa ona strši”, objašnjava barber Tomislav Strmečki.

“To su stvari koje turisti vole, to su stvari koje su obično malo drugačije od onih što imam u vlastitim zemljama”, govori Frances.

“Ponuda čini odmor puno udobnijim i dolazak u odredište puno ljepšim”, govori Mika iz Engleske.

Doživljaji trebaju tako ostati kao – trajno sjećanje!

“Signature elementi u ponudi su sigurno nešto što radi razliku i nešto što na kraju krajeva stavlja hotel na mapu europsku i svjetsku”, objašnjava direktor hotela, Alex Žiković.

A krucijalno je stalno podizati ljestvicu.

“Potrebno je stalno imati otvorene, širom otvorene oči i dobro naćuljene uši i znači s jedne strane osluškivati što je trenutno tržište u trendu i kako to na najbolji način iskoristiti”, poručuje Manuela Kraljević, članica uprave lanca hotela.

Potpis na doživljaj – potpis je na uspomenu, ali i želju da nam se gosti vrate, prenosi Danas.hr.

Exit mobile version