UMJESTO U ČEŠKOJ, OSTALI U HRVATSKOJ

Zbog covida nisu mogli na maturalac a nije im vraćen ni novac. Agencija: Stanje na računu nam je nula!

Neupitno je da je agencijski sektor jedan od najpogođeniji pandemijom zbog čega su se problematikom povrata novca pozabavili i vladajući

Početkom 2020. godine roditelji učenika Trgovačko-komercijalne srednje škole u Splitu započeli su s uplatama maturalnog putovanja za Češku. Cijena višednevnog putovanja je nešto malo manje od tri tisuće kuna.

Učenici su trebali otputovati u kolovozu iste godine, ali im je pandemija koronavirusa pomrsila planove. Umjesto u Češkoj, ostali su u Hrvatskoj, ali i problem je što godinu i pol nakon prvih uplata roditeljima novac nije vraćen, a neki od njih su u međuvremenu dobili i otkaz.

Roditelji su Slobodnoj Dalmaciji ispričali kako su u ožujku već uplatili akontaciju, a neki od njih i polovinu ukupnog iznosa. Maturalno putovanje je odgođeno za travanj iduće godine iako su se neki roditelji protivili tom terminu zbog skorog kraja školske godine i mature koja je trebala biti samo mjesec dana kasnije. Na autobus za Češku mladi Splićani nisu se ukrcali ni u tom terminu.

Ako raskinu ugovor, roditelji maturanata trebali bi dobiti povrat novca. Naravno, to ne bi bio problem da agencija ima dovoljno sredstava.

“Svaki put kad ih kontaktiramo dobijemo isti odgovor, kažu nam da čekaju kredit. Nas HEP i Vodovod ne čekaju za plaćanje računa. Dva mjeseca nakon što smo počeli plaćati se dogodio lockdown. Platili smo putovanje do kojeg nije došlo, a ovo sve skupa predugo traje. Nemamo se kome obratiti”, kažu roditelji.

Iz putničke agencije Jerome d.o.o., poznatije pod imenom VIP TRAVEL rekli su da bi novac vratili istog trenutka kada bi ga barem imali.

“Naša agencija je na natječaju provedenom u Trgovačko komercijalnoj školi, odabrana za realizaciju ekskurzije i to u Češku Republiku, s planiranim terminom polaska prije početka nastave 2020. godine (konac kolovoza i početak rujna 2020). Naša agencija od svojeg osnivanja, u organizaciji svih učeničkih putovanja, gotovo odmah nakon primitka ikakvih uplata, prosljeđuje avanse izvršiteljima ugovorenih usluga, kako bismo osigurali najkvalitetniju realizaciju u interesu putnika. Uz to, manji dio, služi za podmirenje tekućih troškova poslovanja; a da ne naglašavam posebno o potrebnim tiskanjima, podijeli istih korisnicima, troškovi najma poslovnog prostora, telefona, itd, započeli su svoj odgovor dodavši kako se s posljedicama pandemije teško bore”, uvjeravaju da bijeg od problema nije njihov cilj.

Krivca za sve financijske nedaće pronalaze u pandemiji, a dodaju i kako njihovi problemi nisu samo financijski jer zbog neriješenih situacija poput ove dobivaju i prijetnje kako fizičkim nasiljem tako i pravnim koracima.

“Naše trenutačno stanje računa je nula i ne raspolažemo nikakvim sredstvima s kojima bismo to uspjeli realizirati, prije odobravanja kredita za kakvog se dugo već trudimo ostvariti; kako bismo obavili barem najveći dio povrata sredstava. Za to se borimo, ali ne lako. Kada i kako će se realizirati, nismo pored najbolje volje u mogućnosti odgovoriti; no kad se to dogodi, vjerujte, nitko sretniji od nas”, kažu iz agencije, prenose RTL Vijesti.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari