Na jednom od najvećih svjetskih sajmova predstavila se i Hrvatska i to kroz atrakciju virtualne stvarnosti
Više u VIDEOPRILOGU:
Svoje turističke atribute Hrvatska u Londonu predstavlja na jednom od najvećih i najvažnijih sajmova turizma u svijetu. Nastup na svjetskoj turističkoj burzi početak je promotivnih aktivnosti i priprema za novu turističku sezonu.
Posjetitelji mogu koristiti virtualnu stvarnost
Na najvećem turističkom sajmu i Hrvatska je pronašla svoje mjesto. Uz 185 drugih destinacija u potrazi je za novim gostima.
Da bi ljudi koji nikada nisu bili u Hrvatsku, osigurana je nova atrakcija – virtualna stvarnost. Na taj se način budući turisti mogu prošetati Dubrovnikom, doživjeti rafting na Zrmanji ili se provozati Kornatima.
”VR je virtualna šetnja gdje gledatelj stječe dojam kao da se nalazi na željenoj lokaciji. Za sada imamo snimljene tri destinacije koje promoviraju turističke proizvode – nautiku, aktivni turizam i kulturu”, izjavila je voditeljica Odjela za brand i produkciju HTZ-a, Lucija Župančić.
Na sajmu koji okuplja više od 50 tisuća posjetitelja iz cijelog svijeta, mnogo je i onih koji se uvijek rado vraćaju u Hrvatsku.
Brexit neće predstavljati problem
A dolaziti u Hrvatsku i nakon izlaska Velike Britanije iz Europske unije, prema riječima britanske državne tajnice za turizam – neće biti problem.
”Mislim da je vrlo važno da Hrvatska nastavlja pozdravljati britanske turiste, kao što i ja želim inzistirati da Velika Britanija nastavlja pozdravljati turiste iz Europske unije, odnosno Hrvatske”, smatra Helen Whately, britanska državna tajnica za turizam.
Dodatni poticaj za dolazak turista u Hrvatsku je i Rijeka kao europska prijestolnica kulture.
”Rijeka je prvi hrvatski grad koji je nositelj titule EPK, pa se ovim putem Rijeka transformira iz jednog industrijskog grada u grad u kojem turizam čini veliki udio u gospodarstvu”, izjavila je Antonija Kardum, predstavnica Turističke zajednice grada Rijeke.
Unatoč dosadašnjim uspjesima, nova je turistička sezona pred vratima, a s njom i novi izazovi.
”Primarni je zadatak da prepoznamo nove trendove na vrijeme, da smo u korak s konkurencijom i da u provedbi marketinških kampanja radimo sve ono što radi i naša konkurencija”, zaključuje direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
Sajam ima više od 50 tisuća posjetitelja
Hoće li ovaj sajam pomoći da se u nadolazećoj sezoni sruše turistički rekordi znat ćemo tek nakon dalekog ljeta. Oko hrvatskog štanda okupili su se brojni posjetitelji koji slušaju hrvatsku glazbu, kušaju hrvatska vina i sireve. Ovaj sajam obično posjeti i više od 50 tisuća posjetitelja, stoga je veoma važno za svaku zemlju da se na ovom sajmu predstavi.
”Što se tiče britanskog tržišta ove godine smo imali rast od pet posto. Od tri do pet posto očekujemo i sljedeće godine, temeljem svih razgovora koje smo danas imali. Razgovarali smo s aviokompanijama. Zračna luka Pula potpisala je ugovor na pet godina s EasyJetom”, izjavio je hrvatski ministar turizma Gari Cappelli.
”Prema svim podacima koji dolaze, očekujemo rast britanskog tržišta, od tri do pet posto. Ja se nadam da će se ove godine završiti na tim brojkama. Znamo da britanski turisti troše negdje oko 140 eura dnevno, onda dolazimo do toga da su nam izuzetno važni. Znamo da su ove godine letili s 14 destinacija iz Velike Britanije. Sljedeće godine uvodimo nove linije, pratimo avioprogram. Dakle, itekako nam je važno britansko tržište”, zaključio je ministar gostujući u emisiji RTL Danas.
Ida Hamer