Predstavnici domaće farmaceutske kompanije JGL počinju s „road show-om“ na kojemu će ulagateljima ponuditi novo obvezničko izdanje
Radi se o izdanju nominalnog iznosa do najviše 130 milijuna kuna, s fiksnom kamatnom stopom i uz polugodišnju isplatu te dospijećem od pet godina. Prospekt izdanja javnom ponudom i uvrštenja obveznica krajem prošlog tjedna odobrila je Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga (HANFA), a predstavlja prvo izdanje domaće korporativne obveznice u ovoj godini.
“Odlučili smo se za još jedno izdanje u trenutku kada kompanija bilježi dvoznamenkasti rast prihoda i najbolje polugodišnje rezultate u svojoj povijesti. U prvoj polovici godine na većini naših ključnih tržišta i s ključnim brendovima rastemo brže od referentnog tržišta, a slične brojke očekujemo i do kraja 2019. godine. Dobri poslovni rezultati omogućili su nam značajno smanjenje duga, udvostručenje gotovine te smanjenje faktora zaduženosti na 3.0x EBITDA pa razmatramo refinanciranje obveznice, nove poslovne prilike i investicije.” – izjavio je povodom objave prospekta novog izdanja glavni izvršni direktor JGL-a, Mislav Vučić.
JGL ima povijest izdavanja vrijednosnih papira na tržištu kapitala dugu 13 godina, a sve dosadašnje komercijalne zapise i obveznice uvijek je uredno i prije vremena isplaćivao.
JGL – hrvatska farmaceutska kompanija s globalnim dosegom
JGL je hrvatska farmaceutska kompanija s globalnim dosegom, inovativni lider u segmentu nazalnih dekongestiva na bazi morske vode i oftalmika u cijelom terapijskom spektru. Već 28 godina JGL organski raste i internacionalno razvija poslovanje, specijalizirajući se za razvoj i proizvodnju sterilnih proizvoda s dodanom vrijednošću u oftalmologiji i ORL-u, kao i za korištenje morske vode za zdravlje. JGL je među vodećim europskim proizvođačima sterilnih farmaceutskih oblika – kapi, sprejeva i BoV sustava, a kao kompanija posvećena zdravstvu i dobrobiti ljudi, aktivno radi na razvoju novih formulacija i varijacija proizvoda u svim segmentima.
S 984 zaposlenika u JGL Grupi, danas kompanija posluje na ukupno 50 tržišta, izravno i posredstvom partnera. Portfelj JGL-a čini 160 brendova, 460 proizvoda, 1.360 varijacija i 6.000 artikala prilagođenih potrebama specifičnih tržišta. Ukupni prihodi JGL Grupe u 2018. dosegnuli su 800 milijuna kuna, dok je u prvom polugodištu 2019. Grupa ostvarila prihode od 406 milijun kuna, uz rast od 15 posto u odnosu na isti period 2018.