Nakon uspješnog Adventa u Opatiji, odlični turistički rezultati ostvareni su i tijekom siječnja 2020. godine – domaći i strani gosti odabrali su Opatiju za svoj odmor što potvrđuju i rezultati turističkog prometa.
U navedenom razdoblju ostvaren je značajan rast broja posjetitelja i noćenja. Naime, proteklog mjeseca na području TZ grada Opatije boravilo je više od 12 tisuća gostiju (povećanje od 25%) koji su brojkom od preko 28 tisuća noćenja ostvarili 18% više noćenja u odnosu na siječanj protekle godine. U ukupnom broju noćenja, strani gosti ostvarili su 18 tisuća noćenja i time zabilježili povećanje od 14% u odnosu na isto razdoblje protekle godine.
Domaći gosti ostvarili su preko 5 tisuća dolazaka (povećanje od 50%) i gotovo 11 tisuća noćenja (povećanje od 26%). Gosti s austrijskog tržišta ostvarili su povećanje od 37% u broju dolazaka (1,1 tisuća dolazaka) te povećanje od 31% u broju noćenja (skoro 5 tisuća noćenja). Najveće povećanje u broju dolazaka (1,7 tisuća dolazaka i povećanje od 78%) i noćenja (3,6 tisuća noćenja i povećanje od 63%) ostvarili su gosti iz susjedne Slovenije.
Hotelski smještaj bilježi najveći udio u turističkom prometu sa preko 11 tisuća dolazaka i povećanje od 26% te 24 tisuće noćenja i povećanje od 20%. U privatnom smještaju ostvareno je 13,4% ukupnog turističkog prometa, odnosno 4 tisuće noćenja (porast od 6%).
Prema podacima TZ Kvarnera za siječanj, i u dolascima i u broju noćenja Opatija se nalazi na prvom mjestu s udjelom od 45% u ukupnim dolascima te 28,4% u ukupnim noćenjima na Kvarneru.
I na razini Hrvatske, prema podacima Hrvatske turističke zajednice, Opatija se svrstala među najuspješnije destinacije, sa trećim mjestom u hotelskom turističkom smještaju, nakon Zagreba i Rovinja te sa četvrtim mjestom u ukupnom turističkom prometu.
„Izuzetno smo zadovoljni da je i u siječnju nastavljen rast turističkog prometa u Opatiji. Bilježimo povećanje dolazaka od 25% i noćenja od 18% te odličnu hotelsku popunjenost, a nadolazeća događanja od kojih svakako treba izdvojiti karnevalska dodatno će doprinijeti atraktivnosti destinacije i tijekom veljače. Proljetni mjeseci tradicionalno su u znaku wellnessa i zdravlja, po čemu je Opatija i prepoznatljiva te vjerujemo da će se uzlazni trend turističkih pokazatelja nastaviti“, istaknula je Suzi Petričić, direktorica Turističke zajednice grada Opatije.