Jedna od djelatnica pozivnog centra, Bruna Ivić Bajamić, otkrila je koja su najčešća pitanja koja građani postavljaju
Novi pozivni centar u kojem građani mogu dobiti sve informacije o koronavirusu, 113, radi svaki dan od 7 do 22 sata. Na pitanja građana odgovaraju epidemiolozi te drugi stručnjaci. S radom su počeli u srijedu.
Jedna od djelatnica, Bruna Ivić Bajamić otkrila je koja su najčešća pitanja koja građani postavljaju. Neka od njih su:
“Može li zbog koronavirusa moj pas šetati samo po travi ili može i po betonu? Žena kaže da je korona na betonu?, Mogu li mužu reći da ne smije dolaziti doma iz Austrije, znate, malo bih se odmorila?”, piše Privredni.hr.
I Vlada RH otvorila posebnu internetsku stranicu koronavirus.hr na kojoj se mogu doznati sve informacije.
Pokrenuti su i telefoni za psihosocijalnu podršku, a Crveni križ pruža pomoć onima koji ovise o drugima – dostavlja hranu i lijekove za starije osobe.
Vijesti.hr