Riječanka je kao putnica u autobusu Autotroleja doživjela neugodno iskustvo koje je željela podijeliti s javnošću
Dana 21. svibnja putovala je autobusom garažnog broja 654 koji je u 16:30 sati krenuo s Delte na liniji 13 koja prometuje prema Pašcu i Grohovu.
No, iako se smjestila na slobodno prednje sjedalo nakon što je dezinficirala ruke dezinficijensom pričvršćenim za rukohvat blizu vozača autobusa, putovanje joj nije bilo nimalo ugodno. Nezaboravno jest, kako kaže, ali zbog krivih razloga!
Ruke žare i peku
“Igrom slučaja sjela sam na prvo sjedalo. Ispred mene je bilo na rukohvat zalijepljeno sredstvo za dezinfekciju ruku, pa sam i ja, kako se i preporuča, istim našpricala svoje ruke. Međutim, samo nekoliko minuta kasnije dlanovi su mi počeli “žariti”. Pogledala sam dezinfekcijsko sredstvo, i učinilo mi se prilično “neobično” – sredstvo nije bilo kao ona koja inače viđamo po trgovinama, pa sam odlučila “guglati” naziv sredstva – “Clean san BC“, prepričava nam svoje neugodno iskustvo čitateljica.
“Odmah mi je bilo jasno zbog čega me peku ruke! To sredstvo je deklarirano kao “sredstvo za dezinfekciju i čišćenje površina kao i kupaonica, sanitarija…”, a ono što je najgore je da “sredstvo nije namijenjeno za izravnu upotrebu na ljudima i životinjama“.
Bolnih ruku i povrijeđena zbog takvog nemara prema putnicima, naša čitateljica (podaci poznati redakciji!) odmah je uputila prigovor službi za odnose s javnošću tvrtki Poslovni Sustavi d.o.o. koja obavlja “potporne funkcije gradskih društava KD Autotrolej d.o.o., Rijeka Promet d.d., Energo d.o.o., KD Čistoća d.o.o i RIJEKA plus d.o.o. a primarno se bavi strateškim razvojem i poslovnom podrškom.
“Šokirana doživljenim, a čula sam konzultirajući se da se ovakve stvari događaju i na drugim polascima, odmah 21. svibnja uputila sam prigovor/upit Autotroleju zbog čega ne poštuju osnovne smjernice Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo vezane za dezinfekciju, već serviraju ljudima običnu “varekinu”, no do danas nisam dobila odgovor.”, zaključuje naša čitatlejica.
Autotrolej: “Možda smo pogriješili”
Upit o ovoj pritužbi putnice uputili smo Autotroleju.
U Autotroleju su preko svoje glasnogovornice istakli kako nijedan sličan zahtjev putnice/putnika za očitovanjem nisu zaprimili, ali su ponudili ispriku i poziv putnici da im se javi.
“KD Autotrolej se najiskrenije ispričava korisnici na neugodnostima koje je doživjela tijekom korištenja javnog gradskog prijevoza. U autobusima Autotroleja nalaze se sredstva za dezinfekciju ruku „Labpro“ na kojima jasno stoji da su namijenjena za dezinfekciju ruku, tako da je u ovom slučaju zasigurno riječ o pogrešci, odnosno u vozilu se našlo sredstvo koje nije namijenjeno za ruke, već za površine.
Kako u trenutku upita Riportala nismo imali podatak o liniji i datumu kada se ovo dogodilo, svejedno smo odmah tijekom dana napravili kontrolu na svim vozilima, a sredstvo koje spominje korisnica, ako ga pronađemo, smjesta ćemo ukloniti.
Isto tako, molimo korisnicu da se javi u KD Autotrolej, obzirom da nemamo njezine podatke i nismo dobili mail koji se spominje, kako bi joj se i osobno ispričali i vidjeli na koji način možemo pomoći.“, poručili su iz Autotroleja.